Rozwiązywanie problemów z kopiowaniem...........................................................................131
Podczas próby kopiowania nic się nie dzieje...................................................................131
Fragmenty oryginału nie są drukowane lub są obcięte....................................................133
Wydruk jest pusty.............................................................................................................134
Kopia bez obramowania ma białe obramowanie wzdłuż brzegów...................................135
Rozwiązywanie problemów ze skanowaniem........................................................................136
Skanowanie nie powiodło się...........................................................................................136
Brak tekstu lub niewłaściwy tekst.....................................................................................139
Błędy.......................................................................................................................................140
Migające wskaźniki...........................................................................................................141
Komunikaty urządzenia....................................................................................................144
Błąd mechanizmu.......................................................................................................144
Błędy podczas skanowania........................................................................................145
Nie można drukować..................................................................................................161
Urządzenie mogło być nieprawidłowo zainstalowane................................................167
Nie odnaleziono urządzenia.......................................................................................171
Urządzenie nie mogło odnaleźć miejsc docelowych skanowania..............................175
Wystąpił błąd podczas komunikacji z urządzeniem....................................................178
Komunikaty dotyczące plików...........................................................................................182
Typy plików obsługiwane przez urządzenie HP All-in-One........................................183
Ogólne komunikaty dotyczą
ce użytkownika.....................................................................183
Nie można obcinać.....................................................................................................183
Komunikaty dotyczące papieru.........................................................................................184
Brak papieru...............................................................................................................185
Komunikaty dotyczące zasilania i połączeń.....................................................................190
Test połączenia nie powiódł się..................................................................................191
Utrata komunikacji dwukierunkowej...........................................................................192
Komunikaty dotyczące kaset drukujących........................................................................193
Karetka jest zablokowana...........................................................................................195
Wymagane wyrównanie lub niepowodzenie wyrównania...........................................200
Brak kaset drukujących lub nie zostały wykryte.........................................................202
Niezgodne kasety drukujące......................................................................................207
Problem z kasetą drukującą.......................................................................................210
13 Gwarancja i wsparcie HP
Gwarancja...............................................................................................................................217
Informacje o gwarancji kaset drukujących..............................................................................217
Sposób uzyskiwania pomocy.................................................................................................217
Przed zadzwonieniem do punktu obsługi klienta firmy HP.....................................................218
Telefoniczna obsługa klientów HP..........................................................................................218
Okres obsługi telefonicznej...............................................................................................219
Zgłaszanie problemu........................................................................................................219
Po upływie okresu obsługi telefonicznej...........................................................................219
Dodatkowe opcje gwarancyjne...............................................................................................219
HP Quick Exchange Service (Japan).....................................................................................220
HP Korea customer support...................................................................................................220
Przygotowanie urządzenia do wysyłki....................................................................................221
Pakowanie urządzenia...........................................................................................................221
14 Informacje techniczne
Dane techniczne.....................................................................................................................223
4
Spis treści