Na panelu sterowania urządzenia wyświetlany jest komunikat „Niski poziom tuszu w kasecie” lub
„Bardzo niski poziom tuszu w kasecie” .............................................................................................................. 54
Zmiana ustawień „Niski poziom tuszu w kasecie” ........................................................................... 54
Zamawianie materiałów eksploatacyjnych ...................................................................................... 54
Urządzenie nie pobiera papieru lub podaje go nieprawidłowo .......................................................................... 56
Urządzenie nie pobiera papieru ........................................................................................................ 56
Urządzenie pobiera kilka arkuszy papieru ....................................................................................... 56
Usuwanie zacięcia ................................................................................................................................................ 57
Miejsca zacięć papieru ....................................................................................................................... 57
Czy masz do czynienia z częstymi lub powtarzającymi się zacięciami papieru? ............................. 58
Usuwanie zacięć w pobliżu kasety z tonerem .................................................................................. 59
Usuwanie zacięć w pojemniku wyjściowym ...................................................................................... 61
Usuwanie zacięć w duplekserze (tylko modele z funkcją drukowania dwustronnego) .................. 63
Poprawianie jakości druku .................................................................................................................................. 65
Drukowanie dokumentu z innego programu .................................................................................... 65
Sprawdzanie ustawienia typu papieru dla zlecenia druku ............................................................... 65
Sprawdzenie ustawienia rodzaju papieru (Windows) .................................................... 65
Sprawdzanie ustawienia rodzaju papieru (OS X) ........................................................... 65
Sprawdzanie stanu kasety z tonerem .............................................................................................. 66
Drukowanie strony czyszczącej ........................................................................................................ 66
Zobacz czy nie ma żadnych uszkodzeń kasety ................................................................................ 67
Sprawdzenie papieru i środowiska drukowania ............................................................................... 67
Krok 1: Należy używać tylko papieru zgodnego ze specyfikacjami firmy HP ............... 67
Krok 2: Sprawdzanie środowiska pracy ......................................................................... 67
Sprawdzenie innych ustawień zadań drukowania ........................................................................... 68
Sprawdź ustawienia trybu EconoMode .......................................................................... 68
Używanie innego sterownika druku ................................................................................................. 69
Rozwiązywanie problemów z siecią przewodową .............................................................................................. 70
Złe połączenie fizyczne ..................................................................................................................... 70
Komputer używa błędnego adresu IP urządzenia ............................................................................ 70
Komputer nie może skomunikować się z urządzeniem ................................................................... 70
Urządzenie korzysta z nieodpowiednich ustawień łącza i dupleksu dla komunikacji z siecią ........ 71
Nowe programy mogły spowodować problemy ze zgodnością ...................................................... 71
Komputer lub stacja robocza mogą być błędnie skonfigurowane ................................................... 71
Urządzenie zostało wyłączone lub w inne ustawienia sieci są błędne ............................................ 71
Rozwiązywanie problemów z siecią bezprzewodową ........................................................................................ 72
Lista kontrolna konfiguracji łączności bezprzewodowej ................................................................. 72
Po skonfigurowaniu łączności bezprzewodowej urządzenie nie drukuje ....................................... 73
Urządzenie nie drukuje, a na komputerze jest zainstalowane zewnętrzne oprogramowanie
zapory ................................................................................................................................................ 73
PLWW v