42
● Aby pobrać podręcznik użytkownika, należy przejść na stronę corp.brytonsport.com > Pomoc
techniczna > Do pobrania.
Dłuższe przytrzymanie wszystkich trzech przycisków jednocześnie ( / / ) spowoduje
zresetowanie urządzenia.
1. Podłącz urządzenie do komputera kablem USB. 2. Wybierz pliki fit w folderze Bryton w pamięci
urządzenia. 3. Wyślij pliki do popularnych witryn treningowych, jak STRAVA, Training Peaks,
Endomondo, Map My Ride, Fit track i inne.
Po połączeniu z Internetem komputer Rider automatycznie aktualizuje dane GPS, wysyła
zarejestrowane trasy, pobiera zaplanowane podróże z serwera aplikacji i sprawdza dostępność
aktualizacji oprogramowania sprzętowego.
Uwaga:
Udostępnianie tras przez USB
Uwaga:
Resetowanie komputera Rider 530
Synchronizacja danych
Synchronizowanie danych z aplikacją Bryton
● Jeżeli UUID Twojego urządzenia zostało dodane do konta Bryton, kod QR nie będzie
widoczny na Twoim urządzeniu.
● Pobieranie i instalowanie aktualizacji oprogramowania sprzętowego zwykle wymagają nieco
więcej czasu. Wybierz opcję NIE, jeśli wolisz tę czynność odłożyć do następnej synchronizacji.
PL
Aby wykonać synchronizację danych, przejdź najpierw do swojego urządzenia: Ustawienia >
Sieć > Połącz, a by skonfigurować połączenie z siecią bezprzewodową, następnie wybierz
opcję Synchronizacja danych w menu głównym i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie
komputera Rider.
Przed pierwszą synchronizacją danych na danym urządzeniu urządzenie to należy przypisać
do konta Bryton. Aby dodać. 1. Przeskanuj za pomocą smartfona kod QR umieszczony na
kartonowej wkładce wewnątrz opakowania, aby pobrać aplikację Bryton. 2. Po zainstalowaniu
aplikacji Bryton zarejestruj nowe konto w aplikacji. 3. Uruchom aplikację i dotknij opcji „Skanuj
teraz”, aby przeskanować ten sam kod QR umieszczony na kartonowej wkładce, aby dodać
jego identyfikator UUID do swojego konta w aplikacji Bryton. Alternatywnie wybierz opcję w
aplikacji Bryton: Ustawienia > Ustawienia użytkownika > Podaj UUID później. 4. Jeśli w
aplikacji Bryton pojawi się komunikat o „Dodano pomyślnie!”, oznacza to, że urządzenie zostało
pomyślnie powiązane z kontem Bryton. W przeciwnym razie naciśnij przycisk „Powtórz”, aby
ponowić skanowanie albo wpisz ręcznie 16-cyfrowy numer UUID na odwrocie urządzenia.