PL © 2019 mPTech. Wszystkie prawa zastrzeżone.
myPhone Prime 4 Lite
11
3. mPTech Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych
wynikającą z konieczności naprawy wadliwego urządzenia.
4. Gwarancja nie obejmuje części i materiałów eksploatacyjnych
podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie użytkowania produktu.
5. Naprawie gwarancyjnej nie podlegają urządzenia, jeżeli:
5.1. Data zakupu na dokumencie upoważniającym do napraw nie jest czytelna.
5.2. Punkt serwisowy stwierdził wadę spowodowaną przez:
− uszkodzenie na skutek obsługi urządzenia niezgodnie z dołączoną
instrukcją obsługi;
− uszkodzenie mechaniczne spowodowane np. poprzez uderzenie lub
upadek podczas użytkowania lub transportu, zawilgocenie (deszcz, para
wodna, kondensację pary wodnej na skutek nagłej zmiany temperatur),
zalanie płynami (w tym także różnego rodzaju produktami spożywczymi),
działanie środków chemicznych, działanie zbyt niskiej lub zbyt wysokiej
temperatury, pożar, wyładowania elektryczne (elektrostatyczne,
atmosferyczne, przebicia), nieprawidłowe działanie sieci energetycznej;
− uszkodzenia spowodowane przez nieprawidłowy montaż i podłączanie
niezgodne z zawartym w instrukcji obsługi;
− uszkodzenia spowodowane przez stosowanie nieoryginalnych,
regenerowanych lub zużytych materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów;
− uszkodzenia spowodowane przez nadmierne obciążenie produkt
wskazane między innymi w instrukcji obsługi;
− nieautoryzowana ingerencja poprzez np. naprawę w nieautoryzowanym
punkcie napraw lub przez niewykwalifikowane osoby
− nieprawidłowa eksploatacja urządzenia np. w zanieczyszczonym i
zapylonym otoczeniu;
− oprogramowanie inne niż preinstalowane lub autoryzowane dla
danego urządzenia, przez producenta, wirusy oraz aplikacje typu malware
lub ransomware.
Stwierdzenie przez Punkt Serwisowy wady spowodowanej z winy Klienta
powoduje utratę wobec niej uprawnień gwarancyjnych oraz konieczność
pokrycia kosztów przesyłki.
5.3. Istnieją zastrzeżenia, co do jakości odbioru sygnału radiowego i / lub
telewizyjnego spowodowane czynnikami niezależnymi od mPTech Sp. z o.o.
(jak np. siła sygnału).
5.4. Wystąpią problemy związane ze współdziałaniem nabytego sprzętu
z urządzeniami i oprogramowaniem innych producentów i dostawców lub
związane z konfiguracją podaną przez producenta.
5.5. Na obudowie jak i innych elementach urządzenia wystąpią ślady