Wsparcie techniczne online
W czasie cyklu życia produktu wsparcie techniczne online jest dostępne pod adresem
http://www.lenovo.com/support.
Wsparcie techniczne przez telefon
Pomoc i dodatkowe informacje możesz uzyskać przez telefon w Centrum Wsparcia dla
Klientów. Przed skontaktowaniem się z przedstawicielem Lenovo ds. wsparcia technicznego
należy przygotować następujące informacje: model i numer seryjny, dokładną treść
komunikatu o błędzie i opis problemu.
Przedstawiciel wsparcia technicznego może chcieć odtworzyć problem przez telefon, dlatego
podczas rozmowy musisz mieć dostęp do urządzenia.
Ogólnoświatowa lista telefonów do działu wsparcia Lenovo
Ważne: numery telefonów mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Aktualna lista
telefonów do Centrum wsparcia dla klientów jest zawsze dostępna pod adresem
http://www.lenovo.com/support/phone.
Jeśli nie ma tam numeru dla danego kraju lub regionu, należy skontaktować się ze sprzedawcą
lub przedstawicielem ds. marketingu firmy Lenovo.
Informacje o gwarancji
Uwagi dotyczące Ograniczonej Gwarancji Lenovo
Ten produkt jest objęty warunkami Ograniczonej Gwarancji Lenovo w wersji L505-0010-02 08/2011.
Przeczytaj Ograniczoną gwarancję Lenovo pod adresem http://www.lenovo.com/warranty/llw_02.
Jest ona dostępna na tej stronie w wielu językach. Jeśli nie możesz wyświetlić dokumentu
Ograniczonej Gwarancji Lenovo pod tym adresem, skontaktuj się z lokalnym biurem lub
sprzedawcą Lenovo, aby otrzymać drukowany egzemplarz dokumentu.
Okres gwarancji i typ serwisu gwarancyjnego
Kraj lub region zakupu Okres gwarancyjny
Francja, Niemcy, Włochy, Austria,
Wielka Brytania, Izrael, Australia,
Nowa Zelandia
Części i robocizna - 1 rok
Akumulator - 1 rok
1,3
Gwatemala, Kostaryka, Wenezuela, Peru,
Urugwaj, Ekwador, Kolumbia, Chile, Argentyna,
Indonezja, Wietnam, Indie, Malezja, Tajlandia,
Filipiny, Singapur, Hongkong, Salwador
Części i robocizna - 1 rok
Akumulator - 1 rok
1,4
Typ serwisu
gwarancyjnego
6