16 PL
PL
Revision 11/2019Copyright © 2019, Fast ČR, a. s.
Dane techniczne
PL
Warunki gwarancji
Opakowanie produktu nie zawiera karty gwarancyjnej.
Sprzedawca udziela kupującemu gwarancji na produkt obowiązującą przez 24 miesiące od odbioru produktu przez kupującego.
Gwarancja jest udzielana pod następującymi warunkami. Gwarancja obowiązuje tylko nowe produkty sprzedawane
konsumentom do normalnego użytku domowego. Praw wynikających z odpowiedzialności za wady (reklamacja) kupujący
może dochodzić u sprzedawcy, u którego produkt został nabyty lub w następującym autoryzowanym centrum serwisowym.
Kupujący zobowiązany jest do złożenia reklamacji bez zbędnej zwłoki, aby nie doszło do pogorszenia wady, jednakże nie
później niż do końca okresu gwarancyjnego. Kupujący zobowiązany jest do zapewnienia współpracy potrzebnej do weryfikacji
reklamowanej wady. Do procedury reklamacyjnej zostaną przyjęte wyłącznie kompletne i niezanieczyszczone produkty
zpowodu przestrzegania przepisów dotyczących higieny. W razie uzasadnionej reklamacji okres gwarancji ulega przedłużeniu
o okres bieżący od momentu złożenia reklamacji do momentu odbioru naprawionego produktu lub momentu, w którym
kupujący jest zobowiązany do odbioru produktu po skończeniu naprawy. Nabywca zobowiązany jest dowieść prawa do
składania reklamacji (dowód zakupu, karta gwarancyjna, zaświadczenie o oddaniu do eksploatacji).
Gwarancja nie obejmuje szczególnie:
• wad, na które została zaoferowana zniżka;
• zużycia i uszkodzenia spowodowanego przez normalne użytkowanie produktu;
• uszkodzeń produktu w wyniku nieprawidłowego montażu, użytkowania produktu niezgodnie z instrukcją użytkowania,
obowiązującymi przepisami oraz powszechnie znanymi i zwyczajnymi sposobami używania, w wyniku stosowania
produktu do celów innych, niż do których jest przeznaczony;
• uszkodzeń produktu w wyniku zaniedbanej lub nieprawidłowej konserwacji;
• uszkodzeń produktu spowodowanych przez jego zanieczyszczenie, wypadek, siłę wyższą (klęska żywiołowa, pożar,
przedostania wody do urządzenia);
• wad spowodowanych przez nieprawidłową jakość sygnału, zakłócenia elektromagnetyczne itp., mechaniczne
uszkodzenia produktu (np. uszkodzenie przycisku, upadek);
• uszkodzeń spowodowanych przez użycie nieprawidłowych nośników, zasobów, materiałów eksploatacyjnych (baterii) lub
niewłaściwe warunki pracy (np. wysoka temperatura otoczenia, wysoka wilgotność, drgania);
• uszkodzeń, modyfikacji lub ingerencji przeprowadzonych przez nieuprawnioną lub nieautoryzowaną osobę (serwis);
• przypadków, kiedy kupujący nie jest w stanie dowieść swoich praw (miejsca i czasu, nabycia produktu);
• przypadków, kiedy dane w przedstawionych dokumentach różnią się od informacji znajdujących się na produkcie;
• przypadków, kiedy produkt nie może być utożsamiony z produktem przedstawionym w dokumentach, za pomocą których
nabywca dowodzi prawa do reklamacji (np. uszkodzenie numeru seryjnego lub plomby gwarancyjnej, nadpisywanie
danych w dokumentach).
Koordynator serwisu w Republice Czeskiej:
FAST ČR, a.s., Černokostelecká 1621, 251 01 Říčany; tel: 323204120
FAST ČR, a.s., Cejl 31, 602 00 Brno; tel: 531010295
Spis wszystkich autoryzowanych serwisów znajduje się na stronie www.sencor.cz.