Lenovo ThinkServer RD220 Informacje Dotyczące Gwarancji I Wsparcia

Typ
Informacje Dotyczące Gwarancji I Wsparcia

Ten podręcznik jest również odpowiedni dla

Informacje dotyczące gwarancji
i wsparcia
Uwaga:
Przed wykorzystaniem informacji zawartych w niniejszym dokumencie lub przed użyciem produktu,
którego dotyczą, należy przeczytać informacje ogólne w podręczniku Rozdział 4, “Uwagi”, na
stronie 21.
Wydanie pierwsze (czerwiec 2009)
© Copyright Lenovo 2005, 2009.
Fragmenty © Copyright International Business Machines Corporation 2005.
Spis treści
Rozdział 1. Źródła informacji ................1
Serwis WWW ThinkServer (www.lenovo.com/thinkserver) .........1
Dokumentacja ......................1
Informacje o pomocy i serwisie .................2
Zanim zadzwonisz ....................2
Usługi przez telefon ...................2
Lenovo product service information for Taiwan ...........6
Rozdział 2. Ograniczona Gwarancja Lenovo ...........7
Informacje gwarancyjne ...................12
Suplemento de Garantía para México ...............16
Rozdział 3. Części wymieniane przez klienta ..........19
Rozdział 4. Uwagi ....................21
Znaki towarowe .....................22
© Lenovo 2005, 2009. Fragmenty © IBM Corp. 2005. iii
iv Informacje dotyczące gwarancji i wsparcia
Rozdział 1. Źródła informacji
Ten podrozdział zawiera informacje o źródłach dodatkowych informacji na temat
produktów Lenovo, o tym, co należy robić w razie napotkania problemów z systemem
oraz do kogo w razie potrzeby należy się zwrócić w celu uzyskania pomocy serwisowej.
Serwis WWW ThinkServer (www.lenovo.com/thinkserver)
Serwis WWW ThinkServer zawiera informacje i usługi pomocne przy nabywaniu,
modernizacji i konserwacji serwera. Serwis www.lenovo.com umożliwia też:
v Pobieranie najnowszych sterowników urządzeń i aktualizacji oprogramowania dla
danego modelu serwera.
v Dostęp do elektronicznych podręczników.
v Dostęp do Warunków Ograniczonej Gwarancji Lenovo.
v Dostęp do informacji o rozwiązywaniu problemów i wsparciu dla danego modelu
serwera i innych obsługiwanych produktów.
v Znalezienie numerów telefonów serwisu i wsparcia dla danego kraju lub regionu.
v Znalezienie najbliższego dostawcy usług.
Dokumentacja
Do serwera dołączono ThinkServer Documentation DVD. Dysk ten zawiera następujące
publikacje:
Instrukcje instalowania i podręcznik użytkownika
Publikacja ta zawiera informacje dotyczące bezpieczeństwa, instrukcje
instalowania, wymagania w zakresie sprzętu i oprogramowania, instrukcje
wymiany części oraz instrukcje konfigurowania.
Instrukcje instalowania w stelażu przemysłowym
Niniejsza publikacja zawiera instrukcje instalowania serwera w szafie
stelażowej.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Ta wielojęzyczna publikacja zawiera informacje dotyczące bezpieczeństwa
oraz wymagane prawem uwagi o poziomie emisji.
Jeśli masz problem z serwerem, zapoznaj się z informacjami dotyczącymi diagnostyki i
rozwiązywania problemów w podręczniku Instrukcje instalowania i podręcznik
użytkownika dołączonym na dysku ThinkServer Documentation DVD. Możesz też
skorzystać z podręcznika Hardware Maintenance Manual (Podręcznik serwisowania
sprzętu), dostępnego pod adresem http://www.lenovo.com/support. Podręcznik
serwisowania sprzętu zawiera informacje dotyczące bezpieczeństwa, opcje i
© Lenovo 2005, 2009. Fragmenty © IBM Corp. 2005. 1
specyfikacje, informacje o konfiguracji oprogramowania, wykazy części, procedury
wymiany i naprawy komponentów oraz informacje diagnostyczne.
Jeśli podejrzewasz problem z oprogramowaniem, zapoznaj się z dokumentacją, w tym z
plikami README i pomocą elektroniczną systemu operacyjnego lub programu.
Lenovo udostępnia strony WWW zawierające najnowsze informacje techniczne i
umożliwiające pobranie sterowników urządzeń i aktualizacji. Aby uzyskać dostęp do
tych stron, przejdź pod adres http://www.lenovo.com/support i postępuj zgodnie z
instrukcjami.
Informacje o pomocy i serwisie
Niniejsza sekcja zawiera informacje o uzyskiwaniu pomocy i serwisu.
Zanim zadzwonisz
Zanim zadzwonisz, wykonaj następujące czynności, aby spróbować samodzielnie
rozwiązać problem:
v Sprawdź wszystkie kable, aby upewnić się, że podłączone.
v Sprawdź wyłączniki zasilania, aby upewnić się, że system i ewentualne urządzenia
opcjonalne włączone.
v Skorzystaj z informacji o rozwiązywaniu problemów w dokumentacji systemowej,
dostępnych na dołączonym do systemu ThinkServer Documentation DVD.
v Przejdź do serwisu WWW wsparcia Lenovo pod adresem http://www.lenovo.com/
support, aby uzyskać nowe sterowniki urządzeń oraz aktualne informacje i wskazówki.
v Przygotuj następujące informacje:
typ i model komputera;
numery seryjne sprzętu;
opis problemu;
dokładnie zapisane ewentualne komunikaty o błędach;
informacje o konfiguracji sprzętu i oprogramowania.
Usługi przez telefon
W okresie gwarancyjnym można uzyskać pomoc i informacje przez telefon, korzystając z
Centrum Wsparcia Klienta.
W okresie gwarancyjnym dostępne następujące usługi:
Określanie problemów
Do dyspozycji jest przeszkolony personel, który pomaga w określaniu
problemów ze sprzętem i w podejmowaniu decyzji o niezbędnych działaniach
mających na celu usunięcie problemu.
2 Informacje dotyczące gwarancji i wsparcia
Naprawa sprzętu
Jeśli przyczyną problemu jest sprzęt podlegający gwarancji, dostępny jest
przeszkolony personel, który zapewnia odpowiedni zakres serwisu.
Zarządzanie zmianami serwisowymi
Wprowadzanie zmian może być konieczne nawet po sprzedaży produktu.
Lenovo zapewni wprowadzenie wybranych zmian serwisowych (Engineering
Changes - EC), które mają zastosowanie do danego sprzętu.
Następujące elementy nie objęte gwarancją:
v wymiany lub instalowania części innych niż wyprodukowane przez Lenovo lub
nieobjętych gwarancją Lenovo;
v identyfikacji źródeł problemów z oprogramowaniem;
v konfigurowania BIOS jako części instalacji lub modernizacji;
v zmian, modyfikacji lub aktualizacji sterowników urządzeń;
v instalowania i obsługi sieciowego systemu operacyjnego;
v instalowania i obsługi aplikacji.
Aktualna lista numerów telefonów do działu wsparcia znajduje się w serwisie WWW
wsparcia Lenovo (www.lenovo.com/support).
Kraj lub region Numer telefonu:
Afryka Afryka: +44 (0)1475-555-055
Afryka Południowa: +27-11-3028888 and 0800110756
Afryka Środkowa: należy skontaktować się z najbliższym
Partnerem Handlowym Lenovo
Argentyna 0810-666-0011 (hiszpański)
Australia 1300-880-917 (angielski)
Austria 01-211-454-610 (niemiecki)
Belgia 02-225-3611 (holenderski, francuski)
Boliwia 0800-10-0189 (hiszpański)
Brazylia Połączenia z regionu Sao Paulo:
(11) 3889-8986
Połączenia spoza regionu Sao Paulo:
0800-701-4815
Kanada 1-800-426-7378 (angielski, francuski)
Chile 800-361-213
Połączenie bezpłatne: 1-888-800-442-488 (hiszpański)
Chiny
(specjalny region
administracyjny
Hongkong)
8205-0333 (kantoński, angielski i mandaryński)
Rozdział 1. Źródła informacji 3
Kraj lub region Numer telefonu:
Chiny
(specjalny region
administracyjny
Makau)
795-9892 (kantoński, angielski i mandaryński)
Kolumbia 1-800-912-3021 (hiszpański)
Kostaryka 0-800-011-1029 (hiszpański)
Chorwacja 0800-0426
Cypr +357-22-841100
Czechy +420-2-7213-1316
Dania 7010-5150 (duński)
Dominikana 1-866-434-2080 (hiszpański)
Ekwador 1-800-426911 (hiszpański)
Egipt +202-35362525
Salwador 800-6264 (hiszpański)
Estonia +372 6776793
+372 66 00 800
Finlandia +358-800-1-4260 (fiński)
Francja 0810-631-213 (francuski)
Niemcy 01805-004618 (niemiecki)
Grecja +30-210-680-1700
Gwatemala 1800-624-0051 (hiszpański)
Honduras Tegucigalpa: 232-4222
San Pedro Sula: 552-2234
(hiszpański)
Węgry +36-1-382-5720 (węgierski)
+36-1-382-5716
Indie 1800-425-6666 (angielski)
Indonezja 021-5238 823 (angielski) 001-803-606-282 - tylko połączenia
lokalne (indonezyjski)
+603 8315 6859 (DID) (indonezyjski)
Irlandia 01-881-1444 (angielski)
Izrael +972-3-9142800 (hebrajski, angielski)
Włochy +39-800-820094 (włoski)
Japonia 0120-03-5555 (japoński)
Korea 1588-6782 (koreański)
Łotwa +371 7070360
Litwa +370 5 278 66 00
Luksemburg +352-360-385-343 (francuski)
4 Informacje dotyczące gwarancji i wsparcia
Kraj lub region Numer telefonu:
Malezja 1800-88-1889 - tylko połączenia lokalne (angielski, malajski)
+603 8315 6855 (DID) (angielski, malajski)
Malta +35621445566
Meksyk 001-866-434-2080 (hiszpański)
Bliski Wschód +44 (0)1475-555-055
Holandia 020-513-3939 (holenderski)
Nowa Zelandia 0800-777-217 (angielski)
Nikaragua 001-800-220-1830 (hiszpański)
Norwegia 8152-1550 (norweski)
Panama 001-866-434-2080
(połączenie bezpłatne)
206-6047
(hiszpański)
Peru 0-800-50-866 (hiszpański)
Filipiny 1800-1601-0033 - tylko połączenia lokalne (angielski,
filipiński)
603-8315 6858 (DID) (angielski, filipiński)
Polska +48-22-878-6999 (polski)
Portugalia +351-21-892-7046 (portugalski)
Rumunia +4-021-224-4015
Rosja +7 (495) 258 6300 - Moskwa (rosyjski)
8 800 200 6300 - połączenie bezpłatne (rosyjski)
(rosyjski)
Singapur 800-6011-343 - tylko połączenia
lokalne (angielski)
+603-8315 6859 (DID) (angielski)
Słowacja +421-2-4954-5555
Słowenia +386-1-200-50-60 (słoweński)
Hiszpania 91-714-7830
90-110-0000
(hiszpański)
Sri Lanka +9411 2493547
+9411 2493548
(angielski)
Szwecja 077-117-1040 (szwedzki)
Szwajcaria 0800-55-54-54 (niemiecki, francuski, włoski)
Tajwan 886-2-8723-9799
0800-000-700
(mandaryński)
Rozdział 1. Źródła informacji 5
Kraj lub region Numer telefonu:
Tajlandia 1800-060-066 - tylko połączenia
lokalne
66-2273-4088
+603-8315 6857 (DID)
(angielski, tajski)
Turcja 00800-4463-2041 (turecki)
Wielka Brytania 08705-500-900 (angielski)
Stany Zjednoczone 1-800-426-7378 (angielski)
Urugwaj 000-411-005-6649 (hiszpański)
Wenezuela 0-800-100-2011 (hiszpański)
Wietnam Obszar północny i Hanoi:
844 3 946 2000 / 844 3 942 6457
Obszar południowy i Ho Chi Minh:
848 3 829 5160 / 844 3 942 6457
(angielski, wietnamski)
Rozdział 2, “Ograniczona Gwarancja Lenovo”, na stronie 7 zawiera pełne wyjaśnienie
warunków gwarancji. Aby móc korzystać z serwisu gwarancyjnego, musisz zachować
dowód zakupu.
Lenovo product service information for Taiwan
6 Informacje dotyczące gwarancji i wsparcia
Rozdział 2. Ograniczona Gwarancja Lenovo
L505-0010-01 04/2008
Niniejsza Ograniczona Gwarancja Lenovo ma zastosowanie do sprzętu marki Lenovo,
który Klient nabył na własny użytek, a nie w celu odsprzedaży. Niniejsza Ograniczona
Gwarancja Lenovo w innych językach dostępna jest pod adresem www.lenovo.com/
warranty.
Zakres objęty niniejszą Gwarancją
Lenovo gwarantuje, że w trakcie normalnego używania w okresie gwarancyjnym
zakupiony sprzęt nie wykaże jakichkolwiek wad materiałowych ani produkcyjnych.
Okres gwarancyjny dla produktu liczy się od pierwotnej daty zakupu określonej na
rachunku lub fakturze dla Klienta, chyba że informacje przekazane przez Lenovo na
piśmie będą stanowić inaczej. Okres gwarancyjny oraz typ serwisu dla produktu
wyszczególniono poniżej, w sekcji zatytułowanej Informacje gwarancyjne.
NINIEJSZA GWARANCJA JEST WYŁĄCZNĄ GWARANCJĄ UDZIELANĄ
KLIENTOWI I ZASTĘPUJE WSZELKIE INNE GWARANCJE LUB WARUNKI
(W TYM TAKŻE RĘKOJMIĘ), WYRAŹNE LUB DOMNIEMANE, A W
SZCZEGÓLNOŚCI DOMNIEMANE GWARANCJE LUB WARUNKI
PRZYDATNOŚCI HANDLOWEJ LUB PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO
CELU. USTAWODAWSTWA NIEKTÓRYCH KRAJÓW NIE DOPUSZCZAJĄ
WYŁĄCZENIA GWARANCJI LUB ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU
RĘKOJMI, W ZWIĄZKU Z TYM POWYŻSZE WYŁĄCZENIE MOŻE NIE
MIEĆ ZASTOSOWANIA DO NIEKTÓRYCH KLIENTÓW. W TAKIM
PRZYPADKU TAKIE GWARANCJE LUB ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z TYTUŁU
RĘKOJMI MAJĄ ZASTOSOWANIE JEDYNIE W ZAKRESIE WYMAGANYM
OBOWIĄZUJĄCYM PRAWEM I OBOWIĄZUJĄ W OKRESIE NINIEJSZEJ
GWARANCJI. PO ZAKOŃCZENIU TEGO OKRESU NIE OBOWIĄZUJĄ
ŻADNE DALSZE GWARANCJE. USTAWODAWSTWA NIEKTÓRYCH
KRAJÓW NIE DOPUSZCZAJĄ OGRANICZENIA CZASU TRWANIA
GWARANCJI DOMNIEMANYCH, W ZWIĄZKU Z CZYM POWYŻSZE
OGRANICZENIE DOTYCZĄCE OKRESU OBOWIĄZYWANIA MOŻE NIE
MIEĆ ZASTOSOWANIA DO NIEKTÓRYCH KLIENTÓW.
Sposoby uzyskania serwisu gwarancyjnego
Jeśli w okresie gwarancyjnym produkt nie funkcjonuje zgodnie z gwarancją, należy
skontaktować się z przedstawicielem Lenovo lub z autoryzowanym dostawcą usług w
celu uzyskania serwisu gwarancyjnego. Każdy z tych podmiotów zwany jest dalej
Dostawcą Usług. Lista Dostawców Usług i numery ich telefonów kontaktowych
dostępne pod adresem www.lenovo.com/support/phone.
© Lenovo 2005, 2009. Fragmenty © IBM Corp. 2005. 7
Serwis gwarancyjny może nie być dostępny we wszystkich lokalizacjach i może różnić
się w zależności od lokalizacji. Poza zwykłą lokalizacją świadczenia usług przez
Dostawcę Usług mogą być stosowane opłaty. Więcej informacji na temat konkretnej
lokalizacji można uzyskać u lokalnego Dostawcy Usług.
Działania Dostawcy Usług w celu usunięcia problemów
W kontaktach z Dostawcą Usług Klient musi przestrzegać obowiązujących procedur
określania i rozwiązywania problemu.
Dostawca Usług podejmie próbę zdiagnozowania i rozwiązania problemu telefonicznie,
za pośrednictwem poczty elektronicznej lub zdalnie. Dostawca Usług może zalecić
Klientowi pobranie i zainstalowanie określonych aktualizacji oprogramowania.
Niektóre problemy mogą zostać rozwiązane przez zainstalowanie przez Klienta części
zamiennych, zwanych dalej Częściami Wymienianymi przez Klienta lub częściami CRU
(Customer Replaceable Unit). W takim przypadku Dostawca Usług dostarczy Klientowi
części CRU do zainstalowania.
Jeśli problem zgłoszony przez Klienta nie może zostać rozwiązany telefonicznie ani
zdalnie, czy też poprzez zastosowanie aktualizacji oprogramowania lub zainstalowanie
części CRU, Dostawca Usług udzieli wsparcia w ramach serwisu gwarancyjnego
przeznaczonego dla tego produktu, zgodnie z postanowieniami paragrafu zatytułowanego
Informacje gwarancyjne.
Jeśli Dostawca Usług uzna, że nie jest w stanie naprawić produktu, wymieni produkt na
egzemplarz stanowiący co najmniej jego funkcjonalny odpowiednik.
Jeśli Dostawca Usług uzna, że nie jest w stanie ani naprawić, ani wymienić produktu,
wyłącznym uprawnieniem przysługującym Klientowi będzie zwrot produktu do miejsca
jego zakupu lub do Lenovo w zamian za zwrot pieniędzy.
Wymiana produktu lub części
W przypadku, gdy serwis gwarancyjny wymaga wymiany produktu lub jego części,
wymieniony produkt lub część stają się własnością Lenovo, zaś produkt lub część,
którymi zostały one zastąpione, przechodzą na własność Klienta. Tylko niezmienione
produkty lub części Lenovo mogą być użyte do wymiany. Produkt lub część użyte do
wymiany i dostarczone przez Lenovo mogą nie być nowe, ale muszą prawidłowo
funkcjonować i być co najmniej równoważne funkcjonalnie wymienianemu produktowi
lub części. Produkt lub część przeznaczone na wymianę będą objęte gwarancją przez
okres, jaki pozostał do wykorzystania dla produktu oryginalnego.
Przed dokonaniem przez Dostawcę Usług wymiany produktu lub części, Klient
zobowiązuje się:
8 Informacje dotyczące gwarancji i wsparcia
1. usunąć wszelkie opcje, części, zmiany oraz uzupełnienia nieobjęte serwisem
gwarancyjnym;
2. upewnić się, że produkt lub część nie objęte żadnymi obciążeniami ani
ograniczeniami prawnymi, które uniemożliwiałyby wymianę;
3. uzyskać zgodę właściciela produktu lub części na świadczenie przez Dostawcę Usług
serwisu dla takiego produktu lub części, jeśli Klient nie jest ich właścicielem.
Dodatkowe obowiązki Klienta
O ile zaistnieje taka konieczność, to przed wykonaniem usługi serwisowej Klient
zobowiązuje się:
1. zastosować się do procedur zgłoszenia serwisowego, wskazanych przez Dostawcę
Usług;
2. zabezpieczyć wszystkie programy i dane zawarte w produkcie lub utworzyć ich kopie
zapasowe;
3. udostępnić Dostawcy Usług wszystkie klucze systemowe lub hasła oraz zapewnić mu
wystarczający, swobodny i bezpieczny dostęp do urządzeń Klienta, umożliwiający
świadczenie usługi;
4. zapewnić usunięcie z produktu wszelkich informacji na temat konkretnych i
możliwych do zidentyfikowania osób (zwanych dalej Danymi Osobowymi) oraz
zapewnić, że nieusunięte Dane Osobowe pozostają w produkcie zgodnie z
obowiązującym prawem.
Korzystanie z danych osobowych
Jeśli Klient korzysta z usług serwisowych w ramach niniejszej gwarancji, Lenovo będzie
przechowywać, wykorzystywać i przetwarzać informacje na temat usług gwarancyjnych
oraz informacje kontaktowe Klienta, w tym imiona i nazwiska, numery telefonów, adresy
pocztowe i elektroniczne. Lenovo będzie korzystać z tych informacji w celu świadczenia
usług w ramach niniejszej gwarancji oraz poprawy relacji handlowych z Klientem.
Lenovo będzie kontaktować się z Klientem w celu uzyskania informacji na temat
zadowolenia Klienta z serwisu gwarancyjnego lub powiadamiania Klienta o wycofaniu
produktu ze sprzedaży lub o kwestiach bezpieczeństwa. Dla realizacji tych celów dane
Klientów mogą być przesyłane do krajów, w których Lenovo prowadzi działalność oraz
przekazywane stronom trzecim reprezentującym Lenovo. Klient może je również
ujawnić, o ile będzie to wymagane przez prawo.
Zakres nieobjęty niniejszą Gwarancją
Gwarancja nie obejmuje:
v nieprzerwanej i wolnej od błędów pracy produktu;
v utraty lub uszkodzenia danych;
v jakiegokolwiek oprogramowania zainstalowanego w produkcie fabrycznie lub w
późniejszym czasie;
Rozdział 2. Ograniczona Gwarancja Lenovo 9
v awarii ani uszkodzenia wynikającego z niewłaściwego używania, wypadku,
modyfikacji, niezapewnienia odpowiedniego środowiska fizycznego lub środowiska
pracy, klęsk żywiołowych, przepięć zasilania czy też niewłaściwej konserwacji przez
Klienta;
v szkód spowodowanych przez nieautoryzowanego dostawcę usług;
v uszkodzeń lub szkód spowodowanych przez produkty stron trzecich, w tym produkty
dostarczane przez Lenovo lub integrowane z produktami Lenovo na żądanie Klienta;
v jakiegokolwiek wsparcia technicznego czy innego, takiego jak udzielanie odpowiedzi
na pytania typu jak to zrobić lub pytania dotyczące instalacji i konfiguracji produktu.
Gwarancja ta przestaje obowiązywać w przypadku usunięcia lub zmiany naklejek
identyfikacyjnych umieszczonych na produkcie lub jego częściach.
Ograniczenie odpowiedzialności
Lenovo ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie produktu Klienta jedynie: 1)
gdy produkt znajduje się w posiadaniu Dostawcy Usług lub 2) podczas transportu
produktu, w przypadku gdy odpowiedzialność za transport spoczywa na Dostawcy Usług.
Ani Lenovo, ani Dostawca Usług nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek dane,
w tym informacje poufne, prawnie zastrzeżone ani dane osobowe zgromadzone w
produkcie. Klient usunie takie informacje z produktu i/lub utworzy ich kopie zapasowe
zanim produkt zostanie zwrócony lub oddany do serwisu.
W przypadku wystąpienia określonych okoliczności, za które odpowiedzialność - z
powodu zwłoki po stronie Lenovo lub z innego tytułu - ponosi Lenovo, Klient może być
upoważniony do uzyskania od Lenovo odszkodowania. W każdej takiej sytuacji, bez
względu na zaistniałe okoliczności, które stanowią podstawę do roszczeń wobec Lenovo
(włączywszy w to naruszenie postanowień Umowy, niedbalstwo, wprowadzenie w błąd
lub inne roszczenia z tytułu odpowiedzialności kontraktowej lub deliktowej), z
wyjątkiem zakresu odpowiedzialności, którego, stosownie do obowiązującego prawa, nie
można wyłączyć ani ograniczyć, odpowiedzialność Lenovo ograniczona jest do kwoty
odszkodowania za rzeczywiste bezpośrednie szkody poniesione przez Klienta, nie
wyższej jednak niż kwota zapłacona przez Klienta za produkt. Powyższe ograniczenie nie
ma zastosowania do odszkodowań z tytułu uszkodzenia ciała (w tym śmierci) i szkód w
majątku ruchomym i nieruchomym, za które, zgodnie z obowiązującym prawem, Lenovo
ponosi odpowiedzialność.
Ograniczenie to odnosi się również do dostawców i reselerów Lenovo oraz Dostawcy
Usług. Wskazane powyżej kwoty określają maksymalny zakres odpowiedzialności
ponoszonej łącznie przez Lenovo, dostawców i reselerów Lenovo oraz Dostawcę Usług.
W ŻADNYM PRZYPADKU LENOVO ANI DOSTAWCY, RESELERZY CZY
DOSTAWCY USŁUG LENOVO NIE BĘDĄ PONOSIĆ ODPOWIEDZIALNOŚCI
ZA: 1) ROSZCZENIA STRON TRZECICH; 2) UTRA LUB USZKODZENIE
DANYCH; 3) SZKODY SZCZEGÓLNE, UBOCZNE, POŚREDNIE ANI
10 Informacje dotyczące gwarancji i wsparcia
JAKIEKOLWIEK SZKODY, KTÓRYCH NIE MOŻNA BYŁO PRZEWIDZIEĆ
PRZY ZAWIERANIU UMOWY, W TYM UTRACONE ZYSKI, PRZYCHODY Z
DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, REPUTACJĘ (GOODWILL) CZY
SPODZIEWANE OSZCZĘDNOŚCI, NAWET JEŚLI ZOSTALI
POINFORMOWANI O MOŻLIWOŚCI WYSTĄPIENIA TAKICH STRAT LUB
SZKÓD. USTAWODAWSTWA NIEKTÓRYCH KRAJÓW NIE PRZEWIDUJĄ
WYŁĄCZENIA LUB OGRANICZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU
SZKÓD UBOCZNYCH LUB SZKÓD, KTÓRYCH NIE MOŻNA BYŁO
PRZEWIDZIEĆ PRZY ZAWIERANIU UMOWY, DLATEGO TEŻ POWYŻSZE
WYŁĄCZENIA LUB OGRANICZENIA MOGĄ NIE MIEĆ ZASTOSOWANIA W
PRZYPADKU NIEKTÓRYCH KLIENTÓW.
Rozstrzyganie sporów
W przypadku nabycia produktu w Kambodży, Indonezji, na Filipinach, w Wietnamie
lub Sri Lance, spory wynikające z niniejszej gwarancji lub pozostające z nią w związku
będą ostatecznie rozstrzygane w postępowaniu arbitrażowym w Singapurze, a niniejsza
gwarancja, w tym jej interpretacja i wykonanie, będzie podlegać prawu obowiązującemu
w Singapurze, z wyłączeniem norm kolizyjnych. W przypadku nabycia produktu w
Indiach, spory wynikające z niniejszej gwarancji lub pozostające z nią w związku będą
ostatecznie rozstrzygane w postępowaniu arbitrażowym przeprowadzonym w Bangalore,
Indie. Postępowanie arbitrażowe w Singapurze zostanie przeprowadzone zgodnie z
obowiązującymi w danym czasie regułami Międzynarodowego Centrum Arbitrażu w
Singapurze (reguły SIAC - Singapore International Arbitration Center). Postępowanie
arbitrażowe w Indiach zostanie przeprowadzone zgodnie z prawem obowiązującym w
Indiach. Orzeczenia arbitrażu będą ostateczne i wiążące dla obu Stron bez możliwości ich
zaskarżenia. Wszelkie orzeczenia zostaną przygotowane w formie pisemnej oraz będą
zawierać podsumowania faktów i wnioski prawne. Językiem postępowania
arbitrażowego będzie język angielski. W języku angielskim będą redagowane wszystkie
dokumenty prezentowane w czasie postępowania. Angielska wersja niniejszej gwarancji
będzie mieć znaczenie rozstrzygające w trakcie jakiegokolwiek postępowania
arbitrażowego.
Inne prawa
NIEZALEŻNIE OD PRAW WYNIKAJĄCYCH Z NINIEJSZEJ GWARANCJI
KLIENTOWI MOGĄ PRZYSŁUGIW RÓWNIEŻ INNE PRAWA, W
ZALEŻNOŚCI OD OBOWIĄZUJĄCEGO W DANYM KRAJU
USTAWODAWSTWA. KLIENTOWI MOGĄ RÓWNIEŻ PRZYSŁUGIW
PRAWA WYNIKAJĄCE Z PISEMNEJ UMOWY ZAWARTEJ Z LENOVO.
ŻADNE POSTANOWIENIA NINIEJSZEJ GWARANCJI NIE WPŁYWAJ Ą NA
BEZWZGLĘDNIE OBOWIĄZUJĄCE PRAWA, W TYM PRAWA
KONSUMENTA NA MOCY KRAJOWYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH
SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW KONSUMPCYJNYCH, KTÓRE NIE MOGĄ BYĆ
UCHYLONE ANI OGRANICZONE NA MOCY UMOWY.
Rozdział 2. Ograniczona Gwarancja Lenovo 11
Europejska Strefa Ekonomiczna
Użytkownicy w Europejskiej Strefie Ekonomicznej (ESE) mogą kontaktować się z
Lenovo korzystając z adresu: EMEA Service Organisation, Lenovo (International) B.V.,
p. 2, Einsteinova 21, 851 01, Bratysława, Słowacja. Serwis na produkty Lenovo nabyte w
krajach ESE w ramach niniejszej gwarancji można uzyskać w każdym kraju ESE, w
którym dany produkt został wprowadzony i udostępniony przez Lenovo.
Informacje gwarancyjne
Typ produktu
Kraj lub region
zakupu Okres gwarancyjny
Typ serwisu
gwarancyjnego
3729 Stany Zjednoczone,
Kanada, Ameryka
Łacińska, Argentyna,
Meksyk, Europa,
Bliski Wschód,
Afryka, Nowa
Zelandia, Australia,
Indie, Singapur,
Malezja, Indonezja,
Filipiny, Wietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladesz, Tajlandia,
Japonia, Korea, Chiny
(Specjalny Region
Administracyjny
Hongkong) i Tajwan
części i robocizna - 1
rok
1i2
3779 Stany Zjednoczone,
Kanada, Ameryka
Łacińska, Argentyna,
Meksyk, Europa,
Bliski Wschód,
Afryka, Nowa
Zelandia, Australia,
Indie, Singapur,
Malezja, Indonezja,
Filipiny, Wietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladesz, Tajlandia,
Japonia, Korea, Chiny
(Specjalny Region
Administracyjny
Hongkong) i Tajwan
części i robocizna - 3
lata
1i2
12 Informacje dotyczące gwarancji i wsparcia
Typ produktu
Kraj lub region
zakupu Okres gwarancyjny
Typ serwisu
gwarancyjnego
3795 Stany Zjednoczone,
Kanada, Ameryka
Łacińska, Argentyna,
Meksyk, Europa,
Bliski Wschód,
Afryka, Nowa
Zelandia, Australia,
Indie, Singapur,
Malezja, Indonezja,
Filipiny, Wietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladesz, Tajlandia,
Japonia, Korea, Chiny
(Specjalny Region
Administracyjny
Hongkong) i Tajwan
części i robocizna - 1
rok
1i2
3796 Stany Zjednoczone,
Kanada, Ameryka
Łacińska, Argentyna,
Meksyk, Europa,
Bliski Wschód,
Afryka, Nowa
Zelandia, Australia,
Indie, Singapur,
Malezja, Indonezja,
Filipiny, Wietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladesz, Tajlandia,
Japonia, Korea, Chiny
(Specjalny Region
Administracyjny
Hongkong) i Tajwan
części i robocizna - 3
lata
1i2
3797 Stany Zjednoczone,
Kanada, Ameryka
Łacińska, Argentyna,
Meksyk, Europa,
Bliski Wschód,
Afryka, Nowa
Zelandia, Australia,
Indie, Singapur,
Malezja, Indonezja,
Filipiny, Wietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladesz, Tajlandia,
Japonia, Korea, Chiny
(Specjalny Region
Administracyjny
Hongkong) i Tajwan
części i robocizna - 1
rok
1i2
Rozdział 2. Ograniczona Gwarancja Lenovo 13
Typ produktu
Kraj lub region
zakupu Okres gwarancyjny
Typ serwisu
gwarancyjnego
3798 Stany Zjednoczone,
Kanada, Ameryka
Łacińska, Argentyna,
Meksyk, Europa,
Bliski Wschód,
Afryka, Nowa
Zelandia, Australia,
Indie, Singapur,
Malezja, Indonezja,
Filipiny, Wietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladesz, Tajlandia,
Japonia, Korea, Chiny
(Specjalny Region
Administracyjny
Hongkong) i Tajwan
części i robocizna - 3
lata
1i2
3818 Stany Zjednoczone,
Kanada, Ameryka
Łacińska, Argentyna,
Meksyk, Europa,
Bliski Wschód,
Afryka, Nowa
Zelandia, Australia,
Indie, Singapur,
Malezja, Indonezja,
Filipiny, Wietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladesz, Tajlandia,
Japonia, Korea, Chiny
(Specjalny Region
Administracyjny
Hongkong) i Tajwan
części i robocizna - 1
rok
1i2
3819 Stany Zjednoczone,
Kanada, Ameryka
Łacińska, Argentyna,
Meksyk, Europa,
Bliski Wschód,
Afryka, Nowa
Zelandia, Australia,
Indie, Singapur,
Malezja, Indonezja,
Filipiny, Wietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladesz, Tajlandia,
Japonia, Korea, Chiny
(Specjalny Region
Administracyjny
Hongkong) i Tajwan
części i robocizna - 3
lata
1i2
14 Informacje dotyczące gwarancji i wsparcia
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30

Lenovo ThinkServer RD220 Informacje Dotyczące Gwarancji I Wsparcia

Typ
Informacje Dotyczące Gwarancji I Wsparcia
Ten podręcznik jest również odpowiedni dla