Strona 5 z 5 PL
Warunki ograniczonej gwarancji
Gwarancja obejmuje wyłącznie wymianę tego produktu Intenso.
Gwarancja nie obejmuje normalnych objawów eksploatacji
wynikających z błędnego, niewłaściwego użytkowania, zaniedbania,
wypadku, niekompatybilności lub z niewystarczającej wydajności
odpowiedniego sprzętu lub oprogramowania komputerowego.
Brak jest roszczeń z tytułu gwarancji w przypadku nie dostosowania
się do instrukcji obsługi Intenso, niewłaściwego montażu,
użytkowania lub uszkodzenia spowodowanego innym urządzeniem.
Brak jest roszczeń z tytułu gwarancji, jeśli urządzenie zostało
narażone na wstrząsy, wyładowania elektrostatyczne, temperaturę
lub wilgotność inną niż określona w specyfikacji produktu.
Intenso nie odpowiada za utratę danych i jakiekolwiek szkody z tym
związane i z tego wynikające, złamanie warunków gwarancji, lub za
jakiekolwiek szkody bez względu na ich przyczynę.
Ważna wskazówka:
Proszę zwrócić uwagę na fakt utraty gwarancji w przypadku
uszkodzenia naklejki znamionowej (= plomby gwarancyjnej) lub
otwarcia obudowy dysku twardego.
Ten produkt nie jest przeznaczony do użytkowania komercyjnego,
medycznego lub zastosowań specjalnych, w przypadku których
jego awaria może spowodować zranienia, śmierć lub znaczne straty
materialne.