My Book Essential Edition | 24
Warunki gwarancji
Dostępność usług serwisowych
Firma WD szanuje czas użytkownika i zawsze dokłada wszelkich starań w celu dostarczenia najwyższej jakości usługi. Jeżeli ten produkt
wymaga konserwacji należy skontaktować się z dostawcą, u którego został zakupiony lub odwiedzić stronę sieci web pomocy technicznej
pod adresem support.wdc.com w celu uzyskania informacji o możliwości wykonania usługi lub uzyskania numeru RMA (Autoryzacja
zwrotu materiału). Jeżeli zostanie stwierdzone, że produkt może być uszkodzony, użytkownik otrzyma numer RMA oraz instrukcje zwrotu
produktu. Nieautoryzowany zwrot (tj. bez numeru RMA) zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt. Autoryzowane zwroty należy
dostarczyć w zatwierdzonym opakowaniu transportowym, opłacając koszt przesyłki i ubezpieczenie, na adres podany na blankiecie
zwrotu. Do przechowywania lub transportu produktu firmy WD należy zachować oryginalne opakowanie i materiały pakunkowe. W celu
ostatecznego ustalenia okresu gwarancji należy sprawdzić czas jej wygaśnięcia (wymagany numer seryjny) na stronie sieci web
support.wdc.com. Firma WD, niezależnie od przyczyny, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę danych, odzyskanie utraconych
danych lub za dane znajdujące się w powierzonym produkcie.
Ograniczona gwarancja
Firma WD gwarantuje, że niniejszy Produkt, w toku jego normalnej eksploatacji, będzie wolny od wad materiałowych i wykonawczych
przez okres jednego (1) roku, chyba że rozwiązania prawne stanowią inaczej, i w tym okresie będzie spełniać specyfikacje firmy WD.
Ten okres ograniczonej gwarancji rozpoczyna się od daty zakupu widocznej na pokwitowaniu zakupu. Firma WD nie będzie odpowiadać
w żaden sposób za zwrócone produkty, jeżeli firma WD ustali, że Produkt ukradziono z firmy WD lub też, że stwierdzona wada a) nie
występuje, b) nie może w rozsądny sposób zostać naprawiona z powodu uszkodzeń w okresie zanim firma WD otrzymała Produkt lub c)
wynika z nieprawidłowego używania, nieprawidłowej instalacji, zmian (włącznie ze zdjęciem lub zamazaniem etykiet albo otworów lub
zdjęciem zewnętrznej obudowy, chyba że dany produkt znajduje się na liście produktów o ograniczonych czynnościach serwisowych
ze strony użytkownika, a konkretna zmiana zawiera się w zakresie stosownych instrukcji, które można znaleźć w witrynie support.wdc.com),
wypadku lub nieprawidłowej obsługi, kiedy produkt znajdował się w posiadaniu osób innych niż firma WD. Z zastrzeżeniem powy
ższych
ograniczeń, jedyną i wyłączną gwarancją udzielaną na mocy decyzji podejmowanej przez firmę WD, w trakcie trwania okresu
gwarancyjnego określonego powyżej, będzie naprawa lub wymiana Produktu. Powyższa gwarancja firmy WD będzie rozszerzana na
naprawione lub wymienione Produkty dla zrównoważenia odnośnego okresu oryginalnej gwarancji lub dziewięćdziesięciu (90) dni od
daty wysłania naprawionego lub wymienionego Produktu, w zależności od tego, który z okresów będzie dłuższy.
Powyższa gwarancja stanowi wyłączną gwarancję firmy WD i dotyczy produktów sprzedawanych jako nowe. Środki prawne w niniejszej
gwarancji zastępują a) wszelkie inne środki prawne lub gwarancje, jawne, dorozumiane lub ustawowe, a w szczególności, wszelkie gwarancje
pokupności, przydatności do określonego celu i b) wszelkie inne zobowiązania WD z tytułu strat, a w szczególności szkody przypadkowe,
wynikowe lub specjalne lub wszelkie straty finansowe, utratę zysków lub koszty, utratę danych spowodowane zakupem lub związane z
zakupem, użytkowaniem lub działaniem Produktu nawet wtedy, gdy firma WD została powiadomiona o możliwości takich szkód. W Stanach
Zjednoczonych niektóre stany nie zezwalają na wyłączenia lub ograniczenia szkód przypadkowych lub wynikowych, z tego względu
powyższe ograniczenia mogą nie dotyczyć użytkownika. Gwarancja ta zapewnia użytkownikowi określone prawa, użytkownikowi mogą
także przysługiwać inne prawa, zróżnicowane w poszczególnych stanach.
Usługi pomocy technicznej
Jeśli wymagane są dodatkowe informacje lub pomoc przy instalacji lub normalnym użytkowaniu tego
produktu należy odwiedzić naszą stronę sieci web pomocy technicznej
support.wdc.com i wyszukać
odpowiednie informacje w bazie wiedzy (Knowledge Base).
support.wdc.com
www.westerndigital.com
800.ASK.4WDC Ameryka Północna
949.672.7199 Hiszpański
+800.6008.6008 Azja i Pacyfik
+31.20.4467651 Europa/Bliski Wschód/Afryka
Western Digital
20511 Lake Forest Drive
Lake Forest, California 92630
USA
Western Digital, WD i logo WD to zastrzeżone znaki towarowe; a WD Backup i Safe Shutdown to znaki towarowe firmy Western Digital Technologies, Inc. Inne wspomniane znaki
należą do innych firm.
© 2006 Western Digital Technologies, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.
4079-705000-200 Sty 2007
1U_QIG_202_MLT.book Page 24 Monday, February 5, 2007 1:39 PM