Jura Smart Connect Instrukcja obsługi

Kategoria
Młynki do kawy
Typ
Instrukcja obsługi
22
pl Instrukcja obsługi JURA Smart Connect
Użytkowanie zgodne z przeznaczeniem
Smart Connect może być używany tylko w przewidzianych do tego automatycznych eks-
presach do kawy JURA. Służy on do bezprzewodowej komunikacji między automatycznym
ekspresem do kawy i różnymi akcesoriami (kompatybilne urządzenia patrz www.jura.com).
Każde inne zastosowanie uważa się za niezgodne z przeznaczeniem. Firma JURA nie ponosi
odpowiedzialności za skutki użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
Przegląd Smart Connect
3
1
Instalacja
Smart Connect należy podłączyć do złącza serwisowego automatycznego ekspresu do kawy.
Znajduje się ono zwykle na górze lub z tyłu urządzenia, pod zdejmowaną pokrywą. Jeśli
użytkownik nie wie, gdzie znajduje się złącze serwisowe ekspresu automatycznego, powinien
zasięgnąć informacji w sklepie specjalistycznym lub na stronie www.jura.com.
T Podłączyć Smart Connect do złącza serwisowego ekspresu automatycznego.
Smart Connect włącza się automatycznie.
Podczas pracy akcesoria mogą się znajdować maksymalnie 3 m od automatycznego ekspresu
do kawy.
1 Dioda LED: wskazuje stan pracy Smart Connect
2 Przycisk Reset: do łączenia Smart Connect z innymi akceso-
riami podłączanymi bezprzewodowo
3 Wtyczka: do podłączenia do złącza serwisowego automa-
tycznego ekspresu do kawy
2
23
pl
Wskaźniki LED
Z Dioda LED nie świeci się: automatyczny ekspres do kawy jest wyłączony, Smart Connect nie
jest zasilany prądem.
Z Dioda LED świeci się: Smart Connect i akcesoria są połączone bezprzewodowo.
Z Dioda LED miga (1 raz na sekundę): trwa próba nawiązania połączenia bezprzewodowego.
Łączenie z innymi urządzeniami
Smart Connect może być stosowany do różnych akcesoriów podłączanych bezprzewodowo.
T Umieścić akcesoria obok automatycznego ekspresu do kawy (w odległości maks. 0,5 m).
T Włączyć akcesoria i automatyczny ekspres do kawy.
T Nacisnąć przycisk Reset na Smart Connect (na przykład za pomocą długopisu).
T Następnie nacisnąć (w ciągu 30 sekund) przycisk Reset na akcesoriach.
Dioda LED świeci się i sygnalizuje pomyślne połączenie z akcesoriami.
Po wyłączeniu i włączeniu urządzenia połączenie bezprzewodowe zostaje ponownie nawiązane
automatycznie.
Kontakt
JURA Elektroapparate AG
Kaffeeweltstrasse 10
CH-4626 Niederbuchsiten
Tel. +41 (0)62 389 82 33
Więcej danych kontaktowych dla Państwa kraju można znaleźć online pod adresem
www.jura.com.
42
Firma JURA Poland Sp. z o.o. udziela użytkownikowi końcowemu – w uzupełnieniu do prawa
do rękojmi, przysługującego użytkownikowi końcowemu wobec sprzedającego, gwarancji
producenta na niniejsze urządzenie wynoszącej
12 miesięcy od daty zakupu
1 Ewentualne usterki zostaną usunięte przez firmę JURA w okresie obowiązywania gwarancji.
Jednocześnie świadczenie gwarancyjne jest realizowane – według uznania firmy JURA –
poprzez naprawę, wymianę wadliwych części lub wymianę urządzenia. Realizacja świadcz
gwarancyjnych nie skutkuje przedłużeniem lub ponownym rozpoczęciem okresu gwarancji.
Wymienione części przechodzą na własność firmy JURA.
2 Świadczenie gwarancyjne nie obejmuje szkód lub wad, które wynikają z nieprzestrzegania
instrukcji obsługi oraz nieprawidłowego podłączenia, nieodpowiedniej obsługi, transportu,
naprawy lub przebudowy wykonanej przez osoby nieposiadające autoryzacji. Jeżeli w
szczególności nie są przestrzegane instrukcje obsługi i konserwacji firmy JURA lub jeżeli
są stosowane inne produkty do konserwacji niż filtr wody firmy JURA, tabletki do czysz-
czenia i usuwania kamienia firmy JURA, które nie są zgodne z oryginalną specyfikacją,
wówczas również nie obowiązuje jakakolwiek gwarancja. Części podlegające zużyciu (na
przykład uszczelki, tarcze mielące, zawory) również nie podlegają gwarancji, np. w związku z
uszkodzeniem spowodowanym przez ciała obce w młynku (na przykład kamienie, elementy
drewniane, spinacze).
3 Potwierdzeniem prawa do roszczenia gwarancyjnego jest dowód zakupu z podaną datą
zakupu i typem urządzenia. W celu ułatwienia realizacji gwarancji dowód zakupu powinien
dodatkowo – o ile to możliwe – zawierać następujące dane: nazwisko i adres kupującego
oraz numer seryjny urządzenia.
4 Świadczenia gwarancyjne są realizowane w Polsce. W przypadku urządzeń, które zostały
nabyte w kraju należącym do UE, a następnie przewiezione do innego kraju UE, świadczenia
są realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym kraju warunkami gwarancji firmy JURA.
Zobowiązanie do świadczeń gwarancyjnych występuje tylko wtedy, gdy urządzenie spełnia
wymogi przepisów technicznych kraju, w którym powstało roszczenie gwarancyjne.
Warunki gwarancji spółki JURA Poland Sp. z o.o.
43
5 W Polsce świadczenia gwarancyjne są realizowane przez autoryzowane przez firmę JURA
serwisy.
JURA Poland Sp. z o.o.
Infolinia serwisu: 0 801 023 801 (cena połączenia lokalnego)
Czynne: od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00
Adres Centrum Serwisowego: JURA Poland Sp. z o.o.
Puławska 366
02-819 Warszawa
Polska
Adres Działu Dystrybucji: JURA Poland Sp. z o.o.
Puławska 366
02-819 Warszawa
Polska
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48

Jura Smart Connect Instrukcja obsługi

Kategoria
Młynki do kawy
Typ
Instrukcja obsługi