12│
Informacje dotyczące przepisów prawnych
Informacje dotyczące przepisów prawnych
Gwarancja
Ograniczona gwarancja i polityka zwrotów
Produkty marki Dell mają ograniczoną do 1 roku gwarancję sprzętową.
Dla klientów w USA:
Zakup i korzystanie z produktu podlega umowie użytkownika końcowego
produktu Dell, którą można znaleźć na stronie www.dell.com/terms. Dokument
ten zawiera wiążące postanowienia dotyczące arbitrażu.
Dla klientów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce:
Produkty marki Dell, które są sprzedawane i użytkowane podlegają obowiązującym
krajowym przepisom konsumenckim, warunkom jakiejkolwiek umowy sprzedaży,
do której może przystąpić użytkownik (która obowiązuje między kupującym a
sprzedawcą) i warunkom umowy użytkownika końcowego produktów marki Dell.
Firma Dell może również oferować dodatkową gwarancję na sprzęt –
szczegółowe informacje o umowie użytkownika końcowego produktu Dell oraz
warunki gwarancji można znaleźć wchodząc na stronę www.dell.com,
wybierając kraj zamieszkania z listy znajdującej się na dole strony głównej a
następnie klikając łącze „Warunki”, celem uzyskania warunków umowy
użytkownika końcowego lub „Wsparcie”, celem uzyskania warunków gwarancji.
Dla klientów poza USA:
Produkty marki Dell, które są sprzedawane i użytkowane podlegają
obowiązującym krajowym przepisom konsumenckim, warunkom jakiejkolwiek
umowy sprzedaży, do której może przystąpić użytkownik (która obowiązuje
między kupującym a sprzedawcą) i warunkom gwarancji produktów marki Dell.
Firma Dell może również oferować dodatkową gwarancję na sprzęt –
szczegółowe informacje o warunkach gwarancji produktów rmy Dell można
znaleźć wchodząc na stronę www.dell.com, wybierając kraj zamieszkania z listy
znajdującej się na dole strony głównej a następnie klikając łącze „Warunki” lub
„Wsparcie”, celem uzyskania warunków gwarancji.