USTAWIANIE PRZEDNIEGO FOTELA
1
Wyprofilowanie podparcia lędźwiowego.
2
Pochylanie oparcia.
3
Podnoszenie/opuszczanie fotela.
4
Podnoszenie/opuszczanie przedniej
części siedziska.
5
Przesuwanie do przodu/do tyłu.
6
Dostęp do tylnego siedzenia.
KLUCZYK Z PILOTEM I ELEKTRYCZNY
FOTEL KIEROWCY*
Każdy z kluczyków z pilotem może zostać
wykorzystany przez innego kierowcę do
zapamiętania ustawień fotela kierowcy. Należy
wykonać następujące czynności:
• Ustawić fotel w żądanym położeniu.
• Zablokować zamki samochodu,
naciskając przycisk blokowania zamków
na używanym zwykle kluczyku z pilotem.
Powoduje to zapisanie ustawień fotela w
pamięci kluczyka z pilotem
A
.
• Odblokować zamki samochodu
(naciskając przycisk odblokowania zam-
ków na tym samym kluczyku z pilotem)
i otworzyć drzwi kierowcy. Fotel kie-
rowcy przyjmie automatycznie położenie
zapisane w pamięci kluczyka z pilotem
(jeśli fotel był przestawiany od ostatniego
zablokowania zamków samochodu tym
kluczykiem).
A.
Nie wpływa to na ustawienia, które zostały zapisane w
pamięci* fotela z elektryczną regulacją*. Więcej informacji
można znaleźć w instrukcji obsługi samochodu.
TP 14938 (Polish). AT 1220. Printed in Sweden, Göteborg 2012, Copyright © 2000-2012 Volvo Car Corporation.
DOSTĘP DO TYLNEGO SIEDZENIA
FOTEL REGULOWANY RĘCZNIE
Przesuwanie fotela do przodu
1. Zdjąć pas z prowadnicy (A).
2. Pociągnąć uchwyt (B) do góry i popchnąć
oparcie do przodu w położenie zablokowane.
3. Popchnąć fotel do przodu (C).
Przesuwanie fotela do tyłu
1. Popchnąć fotel do tyłu w żądane położenie (D).
2. Pociągnąć uchwyt (E) do góry i popchnąć
oparcie do tyłu.
3. Założyć pas na prowadnicę (F).
FOTEL REGULOWANY ELEKTRYCZNIE*
Przesuwanie fotela do przodu
1. Zdjąć pas z prowadnicy (A).
2. Pociągnąć uchwyt (B) do góry i popchnąć
oparcie do przodu w położenie zablokowane.
3. Nacisnąć i przytrzymać przednią część przy-
cisku (G).
Przesuwanie fotela do tyłu
1. Nacisnąć i przytrzymać tylną część przycisku
(G).
2. Pociągnąć uchwyt (E) do góry i popchnąć
oparcie do tyłu.
3. Założyć pas na prowadnicę (F).
UWAGA
Przy zapinaniu pasa bezpieczeństwa
najlepiej chwycić go w dolnej części przy
prowadnicy, a nie w górnej części nad
ramieniem.
Mycie ręczne jest mniej niebezpieczne dla
lakieru niż mycie w myjni automatycznej. Nowa
powłoka lakiernicza jest bardziej podatna na
uszkodzenia. Dlatego w okresie pierwszych
kilku miesięcy od nabycia, samochód należy
myć ręcznie. Używać czystej wody i gąbki.
Należy pamiętać, że cząsteczki brudu i pyłu
mogą spowodować zarysowanie lakieru.
PIELĘGNACJA SAMOCHODU