5. TRYB WYSY£ANIA DANYCH NA LINIÊ DMX
6. TRYBY PRACY STEROWNIKA
Sterownik CLUB 6p posiada 3 tryby wysy³ania danych na liniê DMX. W ka¿dym z tych trybów
sterownik wysy³a dane na 24 pierwsze kana³y DMX.
TRYB A - 6 pierwszych kana³ów odpowiada suwakom z uwzglêdnieniem sumy, pozosta³ych 18
jest zawsze zerowe.
TRYB B - sterownik wysy³a 4 identyczne pakiety po 6 kana³ów ka¿dy. Wartoœæ kana³ów
odpowiada suwakom z uwzglêdnieniem sumy.
TRYB C - 6 pierwszych odpowiada suwakom z uwzglêdnieniem sumy, nastêpnych 6 suwakom
bez uwzglêdnienia sumy, a pozosta³ych 12 jest zawsze zerowe.
Wybór trybu wysy³ania danych:
1. Wy³¹cz sterownik.
2. Naciœnij i przytrzymaj klawisz K1.
3. W³¹cz sterownik
4. Po oko³o 3 sekundach zwolnij klawisz K1.
5. Zaprogramowa³eœ tryb A.
4
Club 6p umo¿liwia dwa rodzaje pracy: standardowy i programowalny. Naciskaj¹c klawisz
MEMORY mo¿esz wybraæ jeden z nich.
Programowanie trybu B lub C odbywa siê odpowiednio klawiszami K2 i K3. Zmiana trybu odbywa
siê na sta³e, to znaczy, ¿e wy³¹czenie zasilania i ponowne za³¹czenie bez przytrzymywania
klawisza K1, K2 lub K3 powoduje pracê we wczeœniej wybranym trybie.
Po za³¹czeniu zasilania, tryb wysy³ania danych sygnalizowany jest krótkim zaœwieceniem diody
LED w odpowiednim klawiszu K1, K2 lub K3.
K1 K1
K1 3s
6.1. TRYB STANDARDOWY
Po za³¹czeniu zasilania sterownik ustawia siê w tryb standardowy. Wartoœæ na wyjœciu danego
kana³u jest zale¿na od ustawienia odpowiadaj¹cego mu suwaka i suwaka MASTER. Naciœniêcie
klawisza FLASH powoduje wysterowanie odpowiedniego kana³u na 100% bez wzglêdu na
po³o¿enie pozosta³ych suwaków.
Memory
LED nad klawiszem MEMORY nie
œwieci.
LEDy 1- 6 pokazuj¹ stan suwaków 1 - 6.
Klawisze K7 - K10 s¹ nieczynne.