Pulsar PSDIN2 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
1
PSDIN
2
Uchwyt DIN/PS/PSB2
v1.1
PL
Wydanie: 3 z dnia 29.09.2011
Zastępuje wydanie: 2 z dnia 20.06.2011
1. Opis.
Uchwyt PSDIN2 zaprojektowany został jako akcesoria do następujących zasilaczy: PSB1001270,
PSB1002435, PS1001270 i PS15012100. Uchwyty PSDIN2 umożliwiają montaż wymienionych zasilaczy na szynie
DIN. Wraz z uchwytem dostarczany jest komplet wkrętów (5 sztuk M3x4) do mocowania zasilacza do uchwytu.
2. Montaż.
Uchwyt PSDIN2 powinien być montowany w pomieszczeniach zamkniętych (obudowy), o normalnej
wilgotności powietrza (RH=90% maks. bez kondensacji) i temperaturze z zakresu -10°C do +40°C. Należy
zapewnić swobodny przepływ powietrza wokół zasilacza.
Przed przystąpieniem do instalacji należy upewnić się, że napięcie w obwodzie zasilającym
230V AC jest odłączone.
Wszelkie prace serwisowe należy wykonywać przy odłączonym zasilaniu 230V AC
1. Przed przystąpieniem do instalacji należy upewnić się, że napięcie w obwodzie zasilającym 230V AC jest
odłączone.
2. Zamontować zasilacz do uchwytu PSDIN2 za pomocą dostarczonych wkrętów M3.
3. Zamontować zasilacz wraz z uchwytem na szynie DIN.
4. Wykonać połączenia elektryczne zgodnie z instrukcją zasilacza.
Rys. 1. Widok uchwytu PSDIN2.
2
Rys. 2. Przykład montażu zasilacza.
3. Dane techniczne.
Wymiary: 142 x 22 x 200 (W x D x H) [mm]
Warunki pracy: II klasa środowiskowa, -10°C÷40°C
Elementy montażowe:
- 2 x uchwyt do szyny DIN
- 5 x M3x4
OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
1. Pulsar K. Bogusz Sp.j. (producent) udziela dwuletniej gwarancji jakości na urządzenia, począwszy od daty nabycia zamieszczonej na dowodzie zakupu.
2. W przypadku braku dowodu zakupu przy zgłoszeniu reklamacji, trzyletni okres gwarancji jest liczony od daty produkcji urządzenia.
3. Gwarancja obejmuje nieodpłatną naprawę lub wymianę na odpowiednik funkcjonalny (wyboru dokonuje producent) niesprawnego urządzenia z przyczyn
zależnych od producenta, w tym wad produkcyjnych i materiałowych, o ile wady zostały zgłoszone w okresie gwarancji (pkt.1 i 2).
4. Podlegający gwarancji sprzęt należy dostarczyć do punktu, w którym został on zakupiony lub bezpośrednio do siedziby producenta.
5. Gwarancją objęte są urządzenia kompletne z pisemnie określonym rodzajem wady w poprawnie wypełnionym zgłoszeniu reklamacyjnym.
6. Producent, w razie uwzględnienia reklamacji, zobowiązuje się do dokonania napraw gwarancyjnych w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym jednak
niż 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do serwisu producenta.
7. Okres naprawy z pkt.5 może być przedłużony w przypadku braku możliwości technicznych dokonania naprawy oraz w przypadku sprzętu przyjętego
warunkowo do serwisu ze względu na niedopełnienie warunków gwarancji przez reklamującego.
8. Wszelkie usługi serwisowe wynikające z gwarancji dokonywane są wyłącznie w serwisie producenta.
9. Gwarancją nie są objęte wady urządzenia wynikłe z:
- przyczyn niezależnych od producenta,
- uszkodzeń mechanicznych,
- nieprawidłowego przechowywania i transportu,
- użytkowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi lub przeznaczeniem urządzenia,
- zdarzeń losowych, w tym wyładowań atmosferycznych, awarii sieci energetycznej, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur i czynników chemicznych,
- niewłaściwej instalacji i konfiguracji (niezgodnej z zasadami zawartymi w instrukcji),
10. Utratę uprawnień wynikających z gwarancji w każdym wypadku powoduje stwierdzenie dokonania zmian konstrukcyjnych lub napraw poza serwisem
producenta lub, gdy w urządzeniu w jakikolwiek sposób zmieniono lub uszkodzono numery seryjne lub nalepki gwarancyjne.
11. Odpowiedzialność producenta względem nabywcy ogranicza się do wartości urządzenia ustalonej według ceny hurtowej sugerowanej przez producenta z
dnia zakupu.
12. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku uszkodzenia, wadliwego działania lub niemożliwości korzystania z urządzenia, w
szczególności, jeśli wynika to z niedostosowania się do zaleceń i wymagań zawartych w instrukcji lub zastosowania urządzenia.
Pulsar K.Bogusz Sp.j.
Siedlec 150, 32-744 Łapczyca, Polska
Tel. (+48) 14-610-19-40, Fax. (+48) 14-610-19-50
e-mail:
biuro@pulsar.pl
,
http://
www.pulsar.pl
3
PSDIN
2
Holder DIN/PS/PSB2
v1.1
EN
Edition: 3 from 29
th
September 2011
Supercedes edition: 2 from 20
th
June 2011
1. Description.
The PSDIN2 holder is designed as an accessory for the following power supply units: PSB1001270,
PSB1002435, PS1001207 i PS15012100. The PSDIN2 allows the mounting of the abovementioned power
supplies onto the DIN rail. Included with the holder is a set of screws (5 ea. M3x4) for mounting of the power supply
to the holder.
2. Installation:
The PSDIN2 holder should be mounted in an enclosed space (inside the case), with normal humidity
(RH=90% maximum without condensation) and a temperature in the range of -10°C to +40°C. Free flow of air
around the power supply should be ensured.
Before beginning installation, ensure that the power in the 230V AC power supply circuit is
disconnected.
All service and maintenance should be performed with the 230V AC power supply
disconnected.
1. Before beginning installation, ensure that the power in the 230V AC power supply circuit is
disconnected.
2. The power supply is to be mounted to the PSDIN2 holder using the M3 screws included with the holder.
3. The power supply is to be mounted onto the DIN rail together with the holder.
4. Electrical connection should be performed according to the power supply instructions.
Fig. 1. View of the PSDIN2 holder.
4
Fig. 2. Example of power supply mounting.
3. Technical information.
Dimensions: 142 x 22 x 200 (W x D x H) [mm]
Operating conditions: Class II environment, -10°C÷40°C
Mounting elements:
- 2 x DIN rail holders
- 5 x M3x4
Pulsar K.Bogusz Sp.j.
Siedlec 150, 32-744 Łapczyca, Polska
Tel. (+48) 14-610-19-40, Fax. (+48) 14-610-19-50
e-mail:
,
http://
www.pulsar.pl
GENERAL WARRANTY CONDITIONS
1. Pulsar K. Bogusz Sp.j. (manufacturer) grants a two-year quality warranty for the equipment, starting from the date of purchase
placed on the purchase order.
2. Should such purchase order be missing when the claim is submitted, the three-year guarantee period is counted from the date
of the manufacturing of the device.
3. The warranty includes free-of-charge repairing or replacing with a functional equivalent (the selection is made by the
manufacturer) of the malfunctioning device, due to reasons attributable to the manufacturer, including manufacturing and material
defects, unless such defects have been reported beyond the warranty period (item 1 and 2).
4. The equipment subject to warranty is to be brought to the place where it was purchased, or directly to the main office of the
manufacturer.
5. The warranty applies to complete equipment, including the type of defect specified in writing, using a properly filled warranty
claim.
6. Should the claim be accepted, the manufacturer is obliged to render warranty repairs, as soon as possible, however not later
that within 14 days from the delivering of the equipment to the service centre of the manufacturer.
7. The repair period mentioned in item 5 may be prolonged, if there is no technical capability to carry out the repairs, and in the
case that the equipment has been accepted conditionally, due to the failing of the warranty terms by the claimant.
8. All the services rendered by force of the warranty are carried out at the service centre of the manufacturer, exclusively.
9. The warranty does not cover the defects of the equipment, resulting from:
- reasons beyond the manufacturer's control,
- mechanical damage,
- improper storage and transport,
- use that violates the operation manual or equipment application,
- random events, including lightning discharges, failures of power networks, fire, flooding, high temperatures and chemical agents,
- improper installation and configuration (at variance with the rules set forth in the manual),
10. Each confirmation of structural modifications or repairs, carried out beyond the service centre of the manufacturer, or any
modification of serial numbers or warranty labels, results in the loss of the rights resulting from the warranty.
11. The liability of the manufacturer towards the buyer is limited to the value of the equipment, determined according to the
wholesale prices suggested by the manufacturer on the day of purchase.
12. The manufacturer shall not be responsible for the defects that resulted from the damaging, malfunctioning or inability to
operate the equipment, particularly, if such defects are the result of failing to abide by the recommendations and requirements
contained in the manual, or the use of the equipment.
Pulsar K.Bogusz Sp.j.
Siedlec 150, 32-744 Łapczyca, Poland
Tel. (+48) 14-610-19-40, Fax. (+48) 14-610-19-50
e-mail:
biuro@pulsar.pl, sales@pulsar.pl
http:// www.pulsar.pl
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4

Pulsar PSDIN2 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi

w innych językach