POLSKI
28
GWARANCJA
Niniejszy produkt jest objęty 2-letnią gwarancją typu Return to Base (naprawa w punkcie
serwisowym), o okresie biegnącym od daty zakupu. Gwarancja ta przysługuje tylko pierwszemu
nabywcy i jest nieprzenośna. W celu uniknięcia nieporozumień, tożsamość pierwszego nabywcy
jest określana na podstawie ewidencji prowadzonej przez wyznaczonego dystrybutora w kraju
zakupu produktu. W przypadku nabycia niesprawnego produktu, nabywca jest zobowiązany
w ciągu 21 dni od daty zakupu powiadomić o tym fakcie dystrybutora krajowego za pośrednictwem
sprzedawcy detalicznego. Odpowiedzialność producenta i wyznaczonego przez niego dostawcy
usług serwisowych jest ograniczona do wysokości kosztu naprawy lub wymiany wadliwego
produktu na podstawie niniejszej gwarancji, za wyjątkiem przypadków poniesionej przez
konsumenta śmierci lub obrażeń (dyrektywa 85/374/EWG). Niniejsza gwarancja chroni
nabywcę w zakresie:
• awarii dowolnego z elementów urządzenia, w tym zasilacza,
• uszkodzeń stwierdzonych przy pierwszym rozpakowaniu produktu, o ile zostaną one
zgłoszone w ciągu 24 godzin od zakupu.
W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy skontaktować się ze sprzedawcą
sprzętu audio-wideo, u którego został on nabyty. Pierwszy nabywca jest odpowiedzialny za
przesłanie produktu do autoryzowanego przez producenta punktu serwisowego w celu dokonania
naprawy.
Producent dołoży starań, aby naprawiony produkt został zwrócony w ciągu 5 dni roboczych,
może to jednak w niektórych przypadkach nie być wykonalne i jego zwrot nastąpi później,
w najwcześniejszym możliwym terminie. Dążąc do realizacji wytycznych dyrektywy WEEE,
producent preferuje naprawę przez wymianę wadliwych części produktu od wymiany całego
urządzenia na nowe. Niniejsza gwarancja nie chroni konsumenta przed wadami produktu,
spowodowanymi świadomym lub nieświadomym użyciem produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
bądź nieprawidłowo przeprowadzoną instalacją. Wady takie mogą wyniknąć z niezastosowania
się do wytycznych zawartych w tej instrukcji.
W przypadku, gdy stwierdzona wada okaże się nie być objęta niniejszą gwarancją, właściciel
produktu otrzyma możliwość dokonania zapłaty za wykonawstwo i części, co umożliwi
naprawienie sprzętu po standardowych stawkach stosowanych przez rmę oferującą
autoryzowane przez producenta usługi serwisowe.