5
ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO
• Nawet jeśli dźwignia zwalniająca osi zostanie dokręcona
ręką przy użyciu całej siły, należy się upewnić, że nie
koliduje ona z tarczą hamulcową. Dźwignia zwalniająca osi
może zakłócać działanie tarczy hamulcowej, jeśli znajduje
się po jej stronie, co stanowi zagrożenie. Jeżeli dźwignia
zwalniająca osi zakłóca działanie tarczy hamulcowej,
należy natychmiast przestać jej używać i skontaktować się z
punktem sprzedaży lub dystrybutorem.
Dźwignia
zwalniająca osi
Tarcza
hamulcowa
TL: Koło pod oponę bezdętkową
• Opony powinny być montowane i demontowane ręcznie. Jeżeli to trudne, w przypadku
opon bezdętkowych można użyć plastikowej łyżki do opon. W takich przypadkach należy
sprawdzić, czy powierzchnia obręczy nie jest przebita, zarysowana lub pęknięta,
ponieważ istnieje ryzyko uszkodzenia uszczelki pomiędzy oponą i obręczą, co spowoduje
nieszczelność. W przypadku obręczy z włókna węglowego, sprawdzić czy występuje
rozwarstwienie włókien węglowych lub czy nie ma pęknięć, itp. Na koniec należy
sprawdzić, czy nie występuje nieszczelność.
Koło F15 (oś przelotowa)
• W przypadku montowania przedniego koła do przedniego widelca amortyzowanego,
należy zawsze przestrzegać zaleceń podanych w instrukcji serwisowej przedniego widelca
amortyzowanego. Sposób mocowania i moment dokręcania przedniego koła zależą od
rodzaju przedniego widelca amortyzowanego. Jeżeli zalecenia nie będą przestrzegane,
przednie koło może odpaść, czego konsekwencją może być poważny wypadek.
• Opony powinny być pompowane do odpowiedniego ciśnienia wskazanego na nich lub
na obręczach. Jeżeli ciśnienia maksymalne wskazane na oponach lub obręczach różnią
się, nie należy przekraczać ciśnienia maksymalnego jego dolnej wartości. Wyższe ciśnienie
niż wskazane może spowodować nagłe przebicie i/lub wypięcie opony, co może
doprowadzić do poważnych obrażeń.
WH-MT601-TL: ciśnienie maksymalne = 3 bary / 44 psi / 300 kPa
Montaż na rowerze i konserwacja:
• Używać hamulca tarczowego. Te koła są przeznaczone do stosowania wyłącznie z
hamulcami tarczowymi. Nie są odpowiednie dla hamulców obręczowych.
PRZESTROGA
Należy również przekazać użytkownikom następujące informacje:
• Opony powinny być pompowane do odpowiedniego, wskazanego na nich, ciśnienia.
• W przypadku używania środka naprawczego do opon lub uszczelniacza, należy
skontaktować się z punktem sprzedaży lub dystrybutorem.