ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Co zrobić, gdy... Możliwe przyczyny Rozwiązania
Panel sterowania jest
wyłączony, urządzenie nie
działa.
Urządzenie może pracować w trybie
czuwania.
Być może wystąpił problem z zasilaniem
elektrycznym urządzenia.
Włączyć urządzenie przyciskiem Wł. / Trybu czuwania. Sprawdzić:
• Czy nie wystąpiła przerwa w dostawie prądu;
• Czy wtyczka została poprawnie wciśnięta w gniazdo, a przełącznik
dwubiegunowy sieci (jeśli gniazdo jest w niego wyposażone) jest
we właściwym położeniu (umożliwia zasilenie urządzenia);
• Czy urządzenia ochronne domowej instalacji elektrycznej są
sprawne;
• Czy kabel zasilania nie został uszkodzony.
Nie działa oświetlenie
wewnętrzne.
Oświetlenie może wymagać wymiany. Modele z oświetleniem LED: skontaktować się z autoryzowanym
serwisem wsparcia technicznego.
Urządzenie może pracować w trybie
czuwania.
Włączyć urządzenie przyciskiem Wł. / Trybu czuwania.
Temperatura wewnątrz
komór nie jest dostatecznie
niska.
Przyczyn może być wiele (patrz
„Rozwiązania”).
Sprawdzić:
• Czy drzwi prawidłowo się zamykają;
• Czy urządzenie nie zostało umieszczone przy źródle ciepła;
• Czy ustawiona temperatura jest odpowiednia;
• Czy cyrkulacja powietrza przez otwory wentylacyjne urządzenia
jest wystarczająca.
Na dnie komory chłodziarki
zbiera się woda.
Spust wody z odszraniania jest zatkany. Oczyścić spust skroplin (patrz rozdział „Czyszczenie i konserwacja
urządzenia").
Krawędź przednia
urządzenia w pobliżu
uszczelki drzwiowej jest
gorąca.
Nie jest to usterka. Jest to celowy
efekt mający na celu zapobieżenie
powstawaniu skroplin.
Nie wymaga rozwiązania.
Czerwona ikona
miga i
słychać sygnał dźwiękowy
Alarm otwartych drzwi
Włącza się, gdy drzwi komory
chłodziarki lub zamrażarki pozostają
otwarte przez dłuższy czas.
Aby wyłączyć sygnał dźwiękowy, zamknąć drzwi urządzenia.
Miga czerwona ikona
, jest włączony sygnał
dźwiękowy i wyświetlona
jest ikona
.
Alarm przerwy w zasilaniu
Zostaje włączony w przypadku dłuższej
przerwy w dostawie energii elektrycznej,
która powoduje podwyższenie
temperatury w komorze zamrażarki.
Uwaga: nie można ustawić innej
temperatury produktu, aż do wyłączenia
alarmu przerwy w zasilaniu.
Przed wyłączeniem sygnału dźwiękowego należy zwrócić uwagę
na temperaturę widoczną na wyświetlaczu. Jest to najwyższa
temperatura, jaką osiągnęła komora zamrażarki w trakcie awarii
zasilania. Aby wyłączyć sygnał dźwiękowy, należy krótko nacisnąć
przycisk „Wyłącz alarm dźwiękowy”.
Po naciśnięciu przycisku wyświetlacz temperatury ponownie będzie
wskazywać ustawioną temperaturę. Jeśli komora zamrażarki nie
osiągnęła optymalnej temperatury przechowywania żywności,
może zostać włączony alarm temperatury komory zamrażarki (patrz
informacje dotyczące tego alarmu). Przed spożyciem sprawdź stan
żywności.
Świeci czerwona ikona
(nie miga), włączony jest
sygnał dźwiękowy i miga
wyświetlacz temperatury
zamrażarki.
Alarm temperatury komory
zamrażarki
Alarm temperatury komory zamrażarki
wskazuje, że temperatura w komorze nie
jest optymalna. Może to mieć miejsce w
następujących sytuacjach: W przypadku
używania urządzenia po raz pierwszy,
po odmrożeniu i/lub wyczyszczeniu
urządzenia, a także przypadku mrożenia
dużej ilości żywności, lub gdy drzwi
zamrażarki nie są całkowicie zamknięte.
Aby wyłączyć sygnał dźwiękowy, krótko nacisnąć przycisk „Wyłącz
alarm dźwiękowy” (wyświetlacz temperatury przestanie migać).
Po osiągnięciu optymalnej temperatury czerwona ikona zostaje
automatycznie wyłączona. Jeśli alarm temperatury komory zamrażarki
jest nadal aktywny, należy skontaktować się z autoryzowanym
serwisem wsparcia technicznego.
Świeci czerwona ikona
, włączony jest
sygnał dźwiękowy i na
wyświetlaczu miga litera
„F”.
Alarm nieprawidłowego działania
Alarm wskazuje usterkę podzespołu
urządzenia.
Wezwać autoryzowany serwis wsparcia technicznego. Aby wyłączyć
sygnał dźwiękowy, należy krótko nacisnąć przycisk „Wyłącz alarm
dźwiękowy”.
400011424885
Polityka, standardowa dokumentacja oraz dodatkowe informacje na temat produktu można znaleźć:
• Odwiedzając naszą stronę internetową docs . whirlpool . eu
• Używając kodu QR
• Ewentualnie można skontaktować się z naszą obsługą posprzedażową (patrz numer telefonu w
książeczce gwarancyjnej). Kontaktując się z naszą obsługą posprzedażową, należy podać kody zamieszczone
na tabliczce identykacyjnej produktu.
Informacje o modelu można uzyskać przy pomocy kodu QR podanego na etykiecie energetycznej. Etykieta
zawiera również identykator modelu, którego można użyć do znalezienia informacji na portalu rejestru pod
adresem https://eprel.ec.europa.eu