HP (Hewlett-Packard) 4752 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
HP Digital Projector
Support
Podpora
Support
Asistencia Técnica
Assistance
Supporto
Terméktámogatás
Ondersteuning
Wsparcie
Suporte
Podpora
Destek
Υποστήριξη
Поддержка
支持
支援
サポート情報
지원
18
Informacje na temat wsparcia
Kontakt ze wsparciem technicznym HP
HP zapewnia pomoc eksperta na temat użytkowania posiadanego
cyfrowego projektora HP lub przy rozwiązywaniu problemów. Opcje
wsparcia i ich dostępność zależą od produktu, kraju/regionu i języka.
Wsparcie HP działa najskuteczniej, gdy szukasz pomocy w
następującej kolejności:
Krok 1: Dokumentacja cyfrowego projektora HP
Skorzystaj z dostarczonej płyty CD, aby obejrzeć na ekranie
podręcznik użytkownika. Sprawdź także drukowany przewodnik
instalacji dołączony do projektora. Z naszego doświadczenia wynika,
że znaczny odsetek problemów klientów jest omówiony w instrukcji
użytkownika.
Krok 2: Elektroniczne wsparcie techniczne HP
Elektroniczne wsparcie techniczne HP zapewnia natychmiastowy
i bezpłatny dostęp do informacji wsparcia, przydatnych wskazówek
i najświeższych uaktualnień 24 godziny na dobę przez siedem dni
w tygodni. Usługa ta wymaga dostępu do Internetu. Odwiedź naszą
stronę pod adresem www.hp.com/support
.
Strony internetowe wsparcia technicznego HP
Łącząc się z Internetem, możesz uzyskać dostęp do szerokiego wyboru
informacji o posiadanym projektorze, w tym także pomoc dla produktu
i forum użytkowników.
Wsparcie technicznego HP poprzez e-mail
Kontakt za pośrednictwem poczty e-mail daje możliwość uzyskania
odpowiedzi na pytania zadane bezpośrednio technikowi serwisu HP.
Wsparcie poprzez bezpośredni e-mail jest najlepszą metodą
zadawania pytań w przypadku problemów dotyczących specyficznych
sytuacji. Podaj jak najwięcej szczegółów o swoim problemie. Na wiele
pytań odpowiedź otrzymasz w ciąfu 1 godziny.
Krok 3: Wsparcie telefoniczne HP
HP zapewnia bezpłatne wsparcie techniczne przez cały czas
użytkowania projektora (obowiązują normalne stawki operatora).
Wsparcie telefoniczne jest dostępne w każdym kraju, w którym produkt
jest sprzedawany przez HP.
19
Zanim zadzwonisz
Zanim zadzwonisz po pomoc, spróbuj skorzystać z podanych powyżej
opcji wsparcia.
Jeżeli nie możesz rozwiązać problemu korzystając z tych zasobów,
zadzwoń do technika serwisu HP mając przed sobą komputer i
projektor. Prosimy o przygotowanie następujących informacji:
Model i numery seryjne projektora cyfrowego
Model komputera i system operacyjny
Komunikat, który pojawił się w chwili wystąpienia problemu
Odpowiedzi na pytania:
Czy ta sytuacja zdarzała się wcześniej?
Czy możesz ją odtworzyć?
Kiedy to się wydarzyło?
Czy dodałeś nowy sprzęt lub oprogramowanie w czasie
poprzedzającym wydarzenie?
Jakie kroki podjąłeś by rozwiązać problem?
Numer telefoniczny wsparcia
Jeżeli potrzebujesz pomocy przy rozwiązywaniu problemu, skontaktuj
się ze wsparciem telefonicznym HP pod numerem podanym z tyłu tego
podręcznika. Najbardziej aktualny numer telefonu dla danego kraju lub
regionu znajdziesz na stronei internetowej www.hp.com/support
.
Naprawa HP
Jeżeli twój cyfrowy projektor HP wymaga naprawy, zadzwoń do
wsparcia HP. Wyszkolony technik serwisu HP zdiagnozuje problem
i rozpocznie proces naprawy. Wsparcie HP wskaże najlepsze
rozwiązanie, autoryzowany punkt serwisowy, albo punkt usługowy HP.
Naprawa objęta ograniczoną gwarancją jest bezpłatna. W okresie
pogwarancyjnym klient jest obciążany kosztami naprawy.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38

HP (Hewlett-Packard) 4752 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi