Wyświetlacz należy czyścić miękką szmatką, po odłączeniu zasilania.
• Nie wolno używać benzenu, rozpuszczalnika i innych łat-
wopalnych substancji, jak również zwilżonej szmatki.
• Aby zapobiec uszkodzeniom ekranu, zalecamy stosowa-
nie środka czyszczącego firmy SAMSUNG.
2) Konserwacja ekranu płaskiego monitora
Monitor należy delikatnie czyścić miękką szmatką (z flaneli bawełnianej).
• Nie wolno nigdy stosować acetonu, benzenu ani rozpuszc-
zalnika.
Może to spowodować odkształcenia lub deformację po-
wierzchni ekranu.
• Odpowiedzialność finansową za wynikłe zniszczenia po-
nosi użytkownik.
Oznaki i zalecane działania
Uwaga
Monitor LCD wyświetla sygnał wizji odbierany z komputera. Dlatego w razie wystąpienia problemów
z komputerem lub jego kartą graficzną wyświetlacz LCD może w ogóle nie wyświetlać obrazu, wy-
świetlać obraz o słabym odwzorowaniu kolorów lub obraz z zakłóceniami, bądź nie obsługiwać trybu
wideo. W takim przypadku należy najpierw sprawdzić źródło problemu, a dopiero potem skontaktować
się z Centrum serwisowym lub sprzedawcą.
1. Sprawdź, czy kabel zasilający i kable wideo są poprawnie podłączone do komputera.
2. Sprawdź, czy w momencie uruchamiania komputera słychać więcej niż 3 krótkie sygnały dźwię-
kowe.
(W takim przypadku należy skontaktować się z serwisem technicznym w celu sprawdzenia płyty
głównej komputera).
3. Jeśli zainstalowano nową kartę graficzną lub złożono komputer, należy sprawdzić, czy zainsta-
lowano kartę graficzną.
4. Sprawdź, czy częstotliwość odchylania obrazu jest ustawiona na zakres 50 Hz ~85 Hz.
(W przypadku korzystania z opcji maksymalna rozdzielczość wartość zakresu nie powinna przek-
raczać 60 Hz).
5. W przypadku problemów dotyczących instalacji sterownika karty graficznej uruchom komputer
w trybie bezpiecznym, wybierz kolejno „Control Panel” (Panel sterowania) System „Device Ad-
ministrator” (Menedżer urządzeń) i usuń istniejącą kartę graficzną, a następnie ponownie uru-
chom komputer, aby ponownie zainstalować sterownik.
Lista kontrolna
Uwaga
• Poniżej znajduje się lista możliwych problemów i ich rozwiązań. Przed wezwaniem serwisu tech-
nicznego należy zapoznać się z informacjami zawartymi w tej części, aby sprawdzić, czy istnieje
możliwość samodzielnego problemu. Aby uzyskać pomoc, zadzwoń pod numer telefonu znajduj-
ący się w części Informacje lub skontaktuj się ze sprzedawcą.
• Więcej informacji na temat sieci można znaleźć w rozdziale MagicInfo Troubleshooting.
Rozwiązywanie problemów
88