Nokia 8110 4G Instrukcja obsługi
2. Aby wskazać kartę SIM, która będzie używana do obsługi połączeń, wybierz
Połączenia wychodzące , a następnie wybierz SIM1 lub SIM2 .
3. Aby wskazać kartę SIM, która będzie używana do obsługi wiadomości, wybierz
Wiadomości wychodzące , a następnie wybierz SIM1 lub SIM2 .
4. Aby wskazać kartę SIM, która będzie używana do obsługi danych mobilnych, wybierz Dane ,
a następnie wybierz SIM1 lub SIM2 .
Wskazówka: Aby łatwo rozróżniać karty SIM, nadaj im nazwy. W ustawieniach Menedżera SIM
wybierz kartę SIM, wpisz jej nazwę, a następnie wybierz Zapisz .
Wyjmowanie karty SIM
Otwórz tylną pokrywę, wyjmij baterię, a następnie wysuń kartę SIM.
Jeśli masz telefon z dwiema kartami SIM, przesuń uchwyt karty SIM2 w prawo i otwórz. Wyjmij
kartę nano-SIM, zamknij uchwyt i przesuń w lewo, aby się zablokował.
Wyjmowanie karty pamięci
Otwórz tylną pokrywę, wyjmij baterię, a następnie wysuń kartę pamięci.
Kody dostępu
Kody zabezpieczające używane dla telefonu i karty SIM różnią się.
• Kody PIN i PIN2: Te kody zabezpieczają kartę SIM przed użyciem przez osoby
nieupoważnione. Jeżeli nie pamiętasz kodów lub nie zostały one dostarczone z kartą,
skontaktuj się z usługodawcą sieciowym. Jeśli trzy razy z rzędu wprowadzony kod będzie
nieprawidłowy, trzeba będzie go odblokować za pomocą kodu PUK lub PUK2.
• Kody PUK i PUK2: Kody te są wymagane do odblokowania kodu PIN lub PIN2. Jeśli kody nie
zostały dostarczone wraz z kartą SIM, skontaktuj się z usługodawcą.
• kod zabezpieczający: Kod zabezpieczający pomaga chronić telefon przed użyciem przez
osoby nieupoważnione. Telefon można skonfigurować tak, aby pojawiał się monit o
podanie zdefiniowanego kodu zabezpieczającego. Nie ujawniaj nikomu tego kodu i trzymaj
go w bezpiecznym miejscu (innym niż telefon). Jeśli nie pamiętasz kodu, a telefon jest
zablokowany, należy oddać go do serwisu. Za odblokowanie może zostać naliczona
dodatkowa opłata. Odblokowanie może również spowodować usunięcie wszystkich
osobistych danych zapisanych w telefonie. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z
najbliższym punktem obsługi klientów lub sprzedawcą telefonu.
© 2019 HMD Global Oy. Wszelkie prawa zastrzeżone. 10