4
PL/EN
PRODUCENT / PRODUCER
Pulsar K.Bogusz Sp.j.
Siedlec 150,
32-744 Łapczyca, Poland
Tel. (00 48) 14-610-19-40, Fax. (00 48) 14-610-19-50
www.pulsar.pl , www.zasilacze.pl
1. Pulsar K. Bogusz Sp.j. (producent) udziela dwuletniej gwarancji jakości na urządzenia, począwszy od daty nabycia zamieszczonej na dowodzie
zakupu.
2. W przypadku braku dowodu zakupu przy zgłoszeniu reklamacji, trzyletni okres gwarancji jest liczony od daty produkcji urządzenia.
3. Gwarancja obejmuje nieodpłatną naprawę lub wymianę na odpowiednik funkcjonalny (wyboru dokonuje producent) niesprawnego urządzenia z
przyczyn zależnych od producenta, w tym wad produkcyjnych i materiałowych, o ile wady zostały zgłoszone w okresie gwarancji (pkt.1 i 2).
4. Podlegający gwarancji sprzęt należy dostarczyć do punktu, w którym został on zakupiony lub bezpośrednio do siedziby producenta.
5. Gwarancją objęte są urządzenia kompletne z pisemnie określonym rodzajem wady w poprawnie wypełnionym zgłoszeniu reklamacyjnym.
6. Producent, w razie uwzględnienia reklamacji, zobowiązuje się do dokonania napraw gwarancyjnych w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym
jednak niż 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do serwisu producenta.
7. Okres naprawy z pkt. 6 może być przedłużony w przypadku braku możliwości technicznych dokonania naprawy oraz w przypadku sprzętu
przyjętego warunkowo do serwisu ze względu na niedopełnienie warunków gwarancji przez reklamującego.
8. Wszelkie usługi serwisowe wynikające z gwarancji dokonywane są wyłącznie w serwisie producenta.
9. Gwarancją nie są objęte wady urządzenia wynikłe z:
- przyczyn niezależnych od producenta,
- uszkodzeń mechanicznych,
- nieprawidłowego przechowywania i transportu,
- użytkowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi lub przeznaczeniem urządzenia,
- zdarzeń losowych, w tym wyładowań atmosferycznych, awarii sieci energetycznej, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur i czynników
chemicznych,
- niewłaściwej instalacji i konfiguracji (niezgodnej z zasadami zawartymi w instrukcji),
10. Utratę uprawnień wynikających z gwarancji w każdym wypadku powoduje stwierdzenie dokonania zmian konstrukcyjnych lub napraw poza
serwisem producenta lub, gdy w urządzeniu w jakikolwiek sposób zmieniono lub uszkodzono numery seryjne lub nalepki gwarancyjne.
11. Odpowiedzialność producenta względem nabywcy ogranicza się do wartości urządzenia ustalonej według ceny hurtowej sugerowanej przez
producenta z dnia zakupu.
12. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku uszkodzenia, wadliwego działania lub niemożliwości korzystania z
urządzenia, w szczególności, jeśli wynika to z niedostosowania się do zaleceń i wymagań zawartych w instrukcji lub zastosowania urządzenia.
GENERAL WARRANTY CONDITIONS
1. Pulsar K. Bogusz Sp.j. (manufacturer) grants a two-year quality warranty for the equipment, starting from the date of purchase placed on the
purchase order.
2. Should such purchase order be missing when the claim is submitted, the three-year guarantee period is counted from the date of the
manufacturing of the device.
3. The warranty includes free-of-charge repairing or replacing with a functional equivalent (the selection is made by the manufacturer) of the
malfunctioning device, due to reasons attributable to the manufacturer, including manufacturing and material defects, unless such defects have been
reported beyond the warranty period (item 1 and 2).
4. The equipment subject to warranty is to be brought to the place where it was purchased, or directly to the main office of the manufacturer.
5. The warranty applies to complete equipment, including the type of defect specified in writing, using a properly filled warranty claim.
6. Should the claim be accepted, the manufacturer is obliged to render warranty repairs, as soon as possible, however not later that within 14 days
from the delivering of the equipment to the service centre of the manufacturer.
7. The repair period mentioned in item 6 may be prolonged, if there is no technical capability to carry out the repairs, and in the case that the
equipment has been accepted conditionally, due to the failing of the warranty terms by the claimant.
8. All the services rendered by force of the warranty are carried out at the service centre of the manufacturer, exclusively.
9. The warranty does not cover the defects of the equipment, resulting from:
- reasons beyond the manufacturer's control,
- mechanical damage,
- improper storage and transport,
- use that violates the operation manual or equipment application,
- random events, including lightning discharges, failures of power networks, fire, flooding, high temperatures and chemical agents,
- improper installation and configuration (at variance with the rules set forth in the manual),
10. Each confirmation of structural modifications or repairs, carried out beyond the service centre of the manufacturer, or any modification of serial
numbers or warranty labels, results in the loss of the rights resulting from the warranty.
11. The liability of the manufacturer towards the buyer is limited to the value of the equipment, determined according to the wholesale prices
suggested by the manufacturer on the day of purchase.
12. The manufacturer shall not be responsible for the defects that resulted from the damaging, malfunctioning or inability to operate the equipment,
particularly, if such defects are the result of failing to abide by the recommendations and requirements contained in the manual, or the use of the
equipment.