PowerLan NS-6700 mini
68
8 Gwarancja firmy Topcom
8.1 Okres gwarancji
Urządzenia firmy Topcom objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancji.
Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia zakupu nowego urządzenia.
Materiały eksploatacyjne ani usterki nie mające wpływu na działanie lub
wartość urządzenia nie są objęte gwarancją.
Gwarancję należy potwierdzić poprzez okazanie oryginału lub kopii dowodu
zakupu z wyszczególnioną datą zakupu i modelem urządzenia.
8.2 Wyłączenie gwarancji
Uszkodzenia ani usterki spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się z
urządzeniem lub jego nieodpowiednią obsługą, a także uszkodzenia
wynikające z używania nieoryginalnych części lub akcesoriów nie są objęte
gwarancją.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych czynnikami
zewnętrznymi, takimi jak wyładowania atmosferyczne, woda lub ogień, a także
uszkodzeń powstałych podczas transportu. Roszczenia z tytułu gwarancji nie
zostaną zrealizowane, jeśli numer seryjny urządzenia zostanie zmieniony,
usunięty lub uszkodzony w stopniu uniemożliwiającym jego odczytanie.
Wszelkie roszczenia z tytułu gwarancji zostaną oddalone, jeśli osoba, która
urządzenie kupiła, dokona jego naprawy, zmiany lub modyfikacji.
9Usuwanie zużytego urządzenia (środowisko)
Po zakończeniu okresu żywotności tego urządzenia, nie
należy wyrzucać go wraz ze zwykłymi odpadami domowymi;
należy przekazać go do punktu zbiórki, aby umożliwić
recykling zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych.
Wskazuje na to symbol znajdujący się na urządzeniu, w
instrukcji obsługi i/lub na opakowaniu.
Niektóre tworzywa, z których urządzenie zostało wykonane,
mogą dzięki oddaniu go do punktu recyklingu zostać użyte ponownie.
Ponowne wykorzystywanie niektórych części lub surowców z zużytych
urządzeń stanowi znaczący wkład w ochronę środowiska. W celu uzyskania
informacji na temat punktów zbiórki w danym obszarze należy skontaktować
się z przedstawicielem władz lokalnych.