126
Rozwiązywanie problemów
Jeśli urządzenie zawiesi się:
Naciśnij iprzytrzymaj przycisk zasilania przez 10sekund lub użyj przycisku Reset.
Jeśli urządzenie nie uruchomi się:
1. Podłącz urządzenie do źródła zasilania na przynajmniej 10minut.
2. Naciśnij iprzytrzymaj przycisk zasilania przez 10sekund lub użyj przycisku Reset.
Telefon nie łączy się zsiecią lub wyświetlany jest komunikat obraku dostępnych
usług
Spróbuj połączyć się zinnego miejsca. Sprawdź zasięg sieci u swojego operatora.
Nie mogę wykonywać połączeń wychodzących
Upewnij się, że telefon jest połączony zsiecią oraz że sieć nie jest przeładowana lub
niedostępna.
Nie mogę odbierać połączeń przychodzących
Upewnij się, że telefon jest włączony ipołączony zsiecią (sprawdź, czy sieć nie jest
przeładowana lub niedostępna).
Kod PIN karty SIM został zablokowany
Skontaktuj się zoperatorem sieci, aby otrzymać kod PUK, który umożliwi odblokowanie
karty SIM.
Jeśli sygnał Wi-Fi jest zbyt słaby:
Upewnij się, że nie znajdujesz się wzbyt dużej odległości od punktu dostępowego Wi-Fi.
Zaktualizuj oprogramowanie wbudowane: http://www.archos.com/support.
Zresetuj izmień parametry łączności.
Skontaktuj się zdostawcą usług sieci Wi-Fi.