24
EN
FR
IT
DE
ES
PT
TR
SV
NL
RU
NO
FI
DA
PL
CS
JA
ZH
KO
AR
APOGEE ELECTRONICS CORPORATIONgwarantuje, że produkt jest wolny od wad materiałowych i produkcyjnych
przez okres 12 miesięcy, pod warunkiem prawidłowej eksploatacji. Okres gwarancyjny rozpoczyna się z dniem zakupu
produktu przez klienta u autoryzowanego dilera Apogee (może być wymagany dowód zakupu w postaci paragonu).
Produkty zwrócone do naprawy gwarancyjnej rmie Apogee lub jej autoryzowanemu serwisowi gwarancyjnemu
zostaną naprawione lub wymienione nieodpłatnie na sprawny produkt, nowy lub naprawiony, w zależności od
decyzji producenta. Prosimy zwrócić uwagę, że niniejsza gwarancja może podlegać innym warunkom wynikającym z
praw konsumenckich w zakresie gwarancji w ramach obowiązujących przepisów krajowych dotyczących sprzedaży
konsumenckiej towarów.
Apogee zastrzega sobie prawo do wprowadzania w dowolnym czasie zmian lub ulepszeń technicznych bez
wcześniejszego uprzedzenia. Zmiany techniczne nie są dokonywane w produktach już wytworzonych, a
wprowadzanie ich w produktach wytwarzanych w przyszłości nie oznacza dostępności ulepszeń i zmian dla
produktów już istniejących. Niniejsza gwarancja traci ważność w przypadku, jeśli Apogee uzna, że uszkodzenie
nastąpiło w wyniku niewłaściwego używania produktu, jego zaniedbania, wprowadzania zmian lub prób naprawy
przez osoby nieautoryzowane. Kupujący przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na to, że w żadnym przypadku
Apogee nie ponosi odpowiedzi za żadne szkody wymierne, uboczne, pośrednie lub wynikowe, za obrażenia, straty i
szkody osobiste lub majątkowe, będące wynikiem nieprawidłowego działania produktu.
Szczegóły gwarancji mogą ulegać zmianie. Najnowsze informacje dotyczące gwarancji znajdują się na stronie www.
apogeedigital.com.