Q: Zapoznaj się z informacjami zawartymi w instrukcji obsługi karty graficznej, aby
sprawdzić, czy funkcja Plug & Play (VESA DDC) jest obsługiwana.
A: Zainstaluj sterownik monitora zgodnie z instrukcjami w części instalacji sterownika.
Sprawdź, w jakich sytuacjach oprogramowanie MagicTune™ nie funkcjonuje
poprawnie.
Q: Funkcja MagicTune™ jest dostępna tylko na komputerach PC (VGA) z systemem op-
eracyjnym WindowsOS obsługującym technologię Plug and Play.
A: Aby sprawdzić, czy dany komputer spełnia wymagania funkcji MagicTune™, wykonaj
poniższe czynności (dla systemu Windows w wersji XP):
Wybierz kolejno Control Panel (Panel sterowania) → Performance and Maintenance
(Wydajność i konserwacja) → System → Hardware (Sprzęt) → Device Manager (Me-
nedżer urządzeń) → Monitors (Monitory) →. Po usunięciu monitora Plug and Play
znajdź monitor typu Plug and Play za pomocą funkcji wyszukującej nowe urządzenia.
A: MagicTune™ jest dodatkowym oprogramowaniem do obsługi monitora. Niektóre karty
graficzne mogą nie obsługiwać tego monitora. W razie wystąpienia problemów dotyc-
zących karty graficznej odwiedź naszą stronę internetową i sprawdź listę zgodnych kart
graficznych.
http://www.samsung.com/monitor/magictune
Program MagicTune™nie działa poprawnie.
Q: Czy komputer lub karta graficzna zostały zmienione?
A: Pobierz najnowszą wersję programu. Program można pobrać ze strony internetowej
http://www.samsung.com/monitor/magictune
Q: Czy zainstalowałeś już program?
A: Po pierwszej instalacji programu należy ponownie uruchomić komputer. Jeśli kopia
programu jest już zainstalowana, usuń ją, a następnie uruchom ponownie komputer i
znów zainstaluj program. Do prawidłowego funkcjonowania komputera po instalacji lub
usunięciu programu konieczne jest ponowne uruchomienie komputera.
Uwaga
Odwiedź witrynę internetową MagicTune™ i pobierz oprogramowanie instalacyjne dla oprog-
ramowania MagicTune™ MAC.
W przypadku zauważenia nieprawidłowości w działaniu monitora należy wyko-
nać następujące czynności:
Sprawdź, czy kabel zasilający i kable wideo są poprawnie podłączone do komputera.
Sprawdź, czy w momencie uruchamiania komputera słychać więcej niż 3 krótkie sygnały
dźwiękowe.
(W takim przypadku należy skontaktować się z serwisem technicznym w celu sprawdzenia
płyty głównej komputera).
Jeśli zainstalowana została nowa karta graficzna lub złożono nowy komputer, należy
sprawdzić, czy zainstalowano sterownik karty graficznej oraz sterownik monitora.
Sprawdź, czy częstotliwość skanowania obrazu jest ustawiona na zakres 56 Hz ~ 75 Hz.
Rozwiązywanie problemów