19
POLSKI
ROZWIAZYWANIE PROBLEMÓW
Obraz nie jest wyświetlany na ekranie.
Czy monitor jest podłączony do zasilania? • Sprawdź, czy przewód zasilający jest prawidłowo podłączony do gniazda sieciowego.
Czy wyświetlany jest komunikat Brak Sygnału? • Ten komunikat jest wyświetlany na ekranie w przypadku braku przewodu sygnałowego łączącego komputer z monitorem lub w przypadku rozłączenia
tego przewodu. Sprawdź przewód i podłącz go ponownie.
Czy wyświetlany jest komunikat Sygnał Nieprawidłowy? • Ten komunikat jest wyświetlany, gdy sygnały przesyłane z komputera (karty graficznej) znajdują się poza zakresem poziomej lub pionowej częstotliwości
monitora. Aby ustawić prawidłową częstotliwość, zapoznaj się z sekcją Dane techniczne produktu tej instrukcji obsługi.
Obraz jest niestabilny i drga. Obrazy wyświetlane na monitorze pozostawiają po sobie ślady w tle.
Czy została wybrana odpowiednia rozdzielczość? • Jeśli wybrana rozdzielczość to HDMI 1080i 60/50Hz (z przeplotem), obraz może drgać. Zmień rozdzielczość na 1080p lub zalecaną rozdzielczość.
• Wybór rozdzielczości innej niż zalecana (optymalna) może sprawiać, że tekst będzie rozmazany, a ekran przyciemniony, obcięty lub przesunięty.
• Sposoby wyboru ustawień mogą się różnić w zależności od komputera lub systemu operacyjnego, a niektóre rozdzielczości mogą nie być dostępne w
zależności od wydajności karty graficznej. W takim przypadku należy skontaktować się z producentem komputera lub karty graficznej w celu uzyskania
pomocy.
Czy obraz jest widoczny na monitorze nawet po jego wyłączeniu? • Wyświetlanie na monitorze przez długi czas nieruchomego obrazu może spowodować uszkodzenie ekranu, czego wynikiem jest obraz pozostający na
monitorze.
• Aby wydłużyć okres eksploatacji monitora, należy korzystać z wygaszacza ekranu.
Czy na ekranie są widoczne kropki? • Podczas korzystania z monitora na ekranie mogą być widoczne pojedyncze kolorowe piksele (czerwone, zielone, niebieskie, białe lub czarne). To normalne
zjawisko w przypadku ekranów LCD. Nie jest to błąd ani problem z działaniem monitora.
Niektóre funkcje są wyłączone.
Czy po naciśnięciu przycisku Menu niektóre funkcje nie są dostępne? • Menu ekranowe jest zablokowane. Wyłącz funkcję OSD Zablokuj w menu Ogólne.
Czy na ekranie jest wyświetlany komunikat „Znaleziono nieznany monitor Plug and Play (VESA DDC)”?
Czy w komputerze zainstalowano sterowniki urządzenia? • Upewnij się, ż zainstalowałeś sterownik wyświetlacza z naszej strony internetowej: http://www.lg.com.
• Sprawdź, czy karta graficzna obsługuje funkcję Plug and Play.
Brak dźwięku z portu słuchawek.
Czy wyświetlany jest obraz, ale nie ma dźwięku? • Sprawdź, czy przewody są prawidłowo podłączone do portu słuchawek.
• Spróbuj zwiększyć głośność za pomocą joysticka.
• Ustawa monitor, którego używasz, jako wyjście audio komputera. (Ustawienia mogą się różnić w zależności od systemu operacyjnego urządzenia).