POL SKI
’57 Custom Twin-Amp™
Dzięki dwóm głośnikom 12”, Fender Twin-Amp z lat 50. był rynkowym
hitem nie bez powodu. Niezwykle duża moc jak na tamte czasy
sprawiła, że ten znakomity wzmacniacz wypełniał sale taneczne
i balowe ciepłym, bogatym, gitarowym brzmieniem, a wielu z
dzisiejszych czołowych gitarzystów rockowych, bluesowych i country
nadal polega na lampowym, obitym tweedem wzmacniaczu Twin-
Amp, który świetnie sprawdza się na scenie.
W pełni lampowy wzmacniacz ’57 Custom Twin-Amp, dzięki ręcznie
lutowanym i kablowanym układom i najwyższej klasy podzespołom,
kontynuuje dziedzictwo zapoczątkowane przez swojego poprzed-
nika. Wiernie odwzorowuje brzmienie oryginalnego klasycznego
układu 5E8-A, produkując 40 W czystej mocy wyjściowej w postaci
ciepłego, skompresowanego przesteru. Para zupełnie nowych
głośników Special Design 12” z alnico przez Eminence® zapewnia
potężne, ale zarazem delikatne i uniwersalne brzmienie, a kondensa-
tory „Yellow”, inspirowane tymi stosowanymi w latach 50., dodają
mu subtelnej, tonalnej magii. Specjalne transformatory, obwód
umożliwiający łatwe zastępowanie różnych lamp mocy typu 6L6,
kanały Bright i Normal, sosnowa obudowa łączona na mikrowcz-
epy, lakierowane tweedowe obicie etc. – wszystko to składa się na
satysfakcjonujący efekt końcowy, jaki daje wzmacniacz Twin-Amp,
będący kwintesencją marki Fender.
Harmonicznie bogate czyste tony wzmacniacza ’57 Custom Twin-
Amp idealnie nadają się do odtwarzania klasycznych stylów gi-
tarowych, jednak dzisiejsi entuzjaści efektów również odnajdą
swoje płótno, na którym stworzą nowe dźwięki. A przy rozkręconej
głośności naturalnie czuły przester brzmi wręcz porażająco.
Zarejestruj swój wzmacniacz ’57 Custom Twin-Amp online na www.
fender.com/product-registration.
Panel Sterowania
A. FUSE: Chroni wzmacniacz przed usterkami elektrycznymi.
Wymieniać wyłącznie na tego samego typu, zgodnie z informa-
cjami zawartymi pod uchwytem bezpiecznika.
B. WŁĄCZNIK ZASILANIA: Włącza i wyłącza wzmacniacz. Aby
wzmacniacz wydawał dźwięk, zarówno przełącznik POWER jak i
STANDBY (C) muszę być w położeniu wł.
C. PRZEŁĄCZNIK STANDBY: Wyłącza wyjście głośnikowe, gdy
wzmacniacz jest włączony. Aby wydłużyć żywotność lamp,
pozostaw przełącznik w położeniu STANDBY przez pierwsze
60 sekund po WŁĄCZENIU (B). Zamiast wyłączać wzmacniacz
podczas krótkich przerw, przestaw przełącznik w położenie
STANDBY, aby wydłużyć żywotność lamp i uniknąć konieczności
ich nagrzewania przed ponownym rozpoczęciem grania.
D. KONTROLKA ZASILANIA: Świeci się, gdy wzmacniacz jest włączony.
E. PRESENCE: Regulacja ultrawysokiej częstotliwości umożliwia
nadanie brzmieniu szklistości.
F. BASS: Regulacja niskich częstotliwości.
G. TREBLE: Regulacja wysokich częstotliwości.
H. VOL. BRIGHT: Regulacja poziomu głośności obydwu wejść
kanału Bright (J).
I. VOL. NORMAL: Regulacja poziomu głośności obydwu wejść
kanału Normal (K).
J. WEJŚCIA BRIGHT: Te dwa wejścia podbijają wysokie i ultra-
wysokie częstotliwości. Wejście Bright 1 oferuje pełną czułość;
wejście Bright 2 ma niższą czułość (-6 dB) i przeznaczone jest dla
instrumentów o silnym sygnale wyjściowym/wyposażonych w
przedwzmacniacz lub dla uzyskania czystszego brzmienia.
K. WEJŚCIA NORMAL: Te dwa wejścia oferują normalne param-
etry częstotliwości. Wejście Normal 1 zapewnia pełną czułość;
wejście Normal 2 ma niższą czułość (-6 dB) i przeznaczone jest
dla instrumentów o silnym sygnale wyjściowym/wyposażonych
w przedwzmacniacz lub dla uzyskania czystszego brzmienia.
BASS TREBLE VOL. BRIGHT VOL. NORMAL
BRIGHT
NORMAL
2
2
OFF
ON
STANDBY
ON
PRESENCE
FUSE
F3A L 250V
14