Rozwiązywanie problemów
Jeśli DDM nie działa z monitorem, DDM pokaże na pasku powiadomień pokazaną poniżej ikonę.
Kliknij tę ikonę, DDM pokaże bardziej szczegółowy komunikat błędu.
Należy pamiętać, że DDM działa wyłącznie z monitorami marki Dell. Jeśli używane są monitory innych
producentów, DDM ich nie obsługuje.
Jeśli DDM nie wykrywa i/lub nie może nawiązać komunikacji z obsługiwanym monitorem Dell, należy
wykonać przedstawione poniżej działania rozwiązywania problemów:
1. Upewnij się, że kabel wideo jest prawidłowo podłączony pomiędzy monitorem i komputerem.
Upewnij się, że złącza są pewnie podłączone na swoich miejscach.
2. Sprawdź menu OSD monitora, aby się upewnić, że jest włączone DDC/CI.
3. Upewnij się, że zainstalowany jest prawidłowy sterownik karty graficznej od dostawcy (Intel, AMD,
NVIDIA, itd.). Sterownik grafiki jest często przyczyną nieprawidłowego działania DDM.
4. Odłącz wszelkie stacje dokujące, przedłużacze kabla i konwertery, pomiędzy monitorem i
gniazdem grafiki. Niektóre tanie przedłużacze, huby lub konwertery mogą nie obsługiwać
właściwie DDC/CI i powodować nieprawidłowe działanie DDM. Zaktualizuj sterownik takiego
urządzenia, jeśli dostępna jest najnowsza wersja.
5. Uruchom ponownie komputer.