Polski-3
PRZYGOTOWANIE01
Instalacja sieci
[Łączenie z siecią]
Połącz router bezprzewodowy z klimatyzatorem.
[Rejestracja w serwisie]
Otwórz stronę http://www.samsungsmartappliance.com i
zarejestruj się w serwisie.
Przed rozpoczęciem korzystania z routera bezprzewodowego
Klimatyzator Wi-Fi nie obsługuje następujące tryby szyfrowania:
- Open(Otwarty ) (bez szyfrowania), WPA/TKIP, WPA2/AES
- W przypadku użycia innego rodzaju szyfrowania nawiązanie połączenia Wi-Fi może być niemożliwe.
Aby zainstalować klimatyzator Wi-Fi, wybierz odpowiednie miejsce w pobliżu routera sieci bezprzewodowej. W
przypadku obniżenia poziomu sygnału Wi-Fi Smart App może się rozłączyć. zależy to od siły i zasięgu sieci.
Działanie Smart App wymaga, aby smartfon znajdował się w zasięgu sieci Wi-Fi.
Dla mobilnego internetu szerokopasmowego, Smart App może korzystać z wtyczki usb, jeśli działa ona w trybie Wi-Fi.
Ten produkt obsługuje wyłącznie protokół DHCP (protokół dynamicznej konguracji hostów). Jeżeli użytkownik chce
skorzystać z posiadanego routera bezprzewodowego, należy włączyć funkcję serwera DHCP.
Wybierz nieużywany kanał routera bezprzewodowego.
Podłączenie routera bezprzewodowego za pomocą trybu innego, niż powyższe może się nie udać lub spowodować, że
klimatyzator nie będzie działać. Używając trybu WPA2/AES, zalecane jest korzystanie ze standardu 802.11n.
Jakość bezprzewodowego połączenia z siecią zależy od otoczenia.
Jeżeli dostawca usług internetowych na stałe zarejestrował adres komputera lub adres MAC (niepowtarzalny numer
identykacyjny), klimatyzator może nie nawiązać połączenia z Internetem. W razie potrzeby podłączenia do Internetu
innych urządzeń niż komputer należy skontaktować się z dostawcą usług internetowych.
Jeżeli dostawca usług internetowych do nawiązania połączenia z Internetem wymaga identykatora lub hasła,
klimatyzator może nie móc połączyć się z Internetem. W takiej sytuacji podczas nawiązywania połączenia z Internetem
należy wprowadzić identykator lub hasło.
Problemy z zaporą mogą uniemożliwić nawiązanie połączenia z Internetem. W takiej sytuacji należy skontaktować się z
dostawcą usług internetowych.
Jeżeli nawiązanie połączenia z Internetem jest niemożliwe pomimo wykonania procedur wskazanych przez dostawcę
usług internetowych, należy skontaktować się z centrum serwisowym rmy Samsung.