Jeśli nie masz pewności, jaki rodzaj systemu telefonicznego jest wykorzystywany
(szeregowy lub równoległy), sprawdź to u operatora sieci telefonicznej.
Poniższe rozdziały zawierają informacje na temat konfiguracji urządzenia HP
Photosmart do faksowania:
•„
Wybierz właściwe ustawienie faksu dla domu lub biura” na stronie 18
•„
Wybór przypadku ustawienia faksu” na stronie 19
•„
Dodatkowe informacje o ustawieniach faksu” na stronie 38
Wybierz właściwe ustawienie faksu dla domu lub biura
Aby móc korzystać z faksu, musisz wiedzieć, jaki sprzęt i usługi (jeżeli są dostępne) są
współdzielone na tej samej linii telefonicznej, do której podłączono urządzenie HP
Photosmart. Jest to ważne, ponieważ może być konieczne podłączenie części
istniejącego sprzętu biurowego bezpośrednio do urządzenia HP Photosmart, a także
zmiana niektórych ustawień faksu, zanim będzie możliwe skuteczne wykonywanie
transmisji faksu.
Aby poznać najlepszą metodę ustawienia urządzenia HP Photosmart w danym domu lub
biurze, należy wcześniej przeczytać zapisane w tym rozdziale pytania i zapisać swoje
odpowiedzi. Następnie, w tabeli w poniższym rozdziale należy odnaleźć i wybrać
zalecany przypadek konfiguracji w oparciu o udzielone odpowiedzi.
Pamiętaj, aby przeczytać i udzielić odpowiedzi na poniższe pytania w kolejności w jakiej
są tu zapisane.
1. Czy uż
ywasz usługi DSL (Digital Subscriber Line) poprzez operatora sieci
telefonicznej? (W niektórych krajach/regionach usługa DSL może być znana jako
ADSL.)
Tak, posiadam DSL.
Nie.
Jeżeli odpowiedź brzmi Tak, przejdź bezpośrednio do „
Przypadek B: Ustawianie
urządzenia HP Photosmart do pracy z usługą DSL” na stronie 22. Nie jest konieczne
odpowiadanie na dalsze pytania.
Jeśli odpowiedź brzmi Nie, proszę kontynuować udzielanie odpowiedzi.
2. Czy używasz centrali PBX lub usługi ISDN?
Jeżeli odpowiedź brzmi Tak, przejdź bezpośrednio do „
Przypadek C: Ustawianie
urządzenia HP Photosmart do pracy z centralą PBX lub linią ISDN” na stronie 23.
Nie jest konieczne odpowiadanie na dalsze pytania.
Jeśli odpowiedź brzmi Nie, proszę kontynuować udzielanie odpowiedzi.
3. Czy korzystasz z usługi dzwonienia dystynktywnego oferowanej przez operatora,
która dostarcza wielu numerom telefonów różne wzorce dzwonka?
Tak, używam dzwonków dystynktywnych.
Nie.
Jeżeli odpowiedź brzmi Tak, przejdź bezpośrednio do „
Przypadek D: Faks z usługą
dzwonienia dystynktywnego na tej samej linii” na stronie 24. Nie jest konieczne
odpowiadanie na dalsze pytania.
Jeśli odpowiedź brzmi Nie, proszę kontynuować udzielanie odpowiedzi.
Nie masz pewności, czy używasz dzwonienia dystynktywnego? Wielu operatorów
telekomunikacyjnych oferuje usługę dzwonienia dystynktywnego, umożliwiającą
korzystanie na jednej linii telefonicznej z kilku numerów telefonu.
Rozdział 3
18 Kończenie instalacji urządzenia HP Photosmart
Kończenie instalacji urządzenia HP
Photosmart