ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO
4
ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO
OSTRZEŻENIE
•
Podczas montażu produktu należy przestrzegać procedur zawartych w podręcznikach.
Używać wyłącznie oryginalnych części SHIMANO. W przypadku niewłaściwej regulacji albo nieprawidłowego montażu elementu lub części zapasowej,
może dojść do usterki elementu bądź utraty panowania nad rowerem i wypadku.
•
Podczas przeprowadzania czynności konserwacyjnych takich jak wymiana elementów należy mieć na sobie zatwierdzone okulary ochronne.
UWAGA
Należy również przekazać użytkownikom następujące informacje:
•
Podczas działania dźwigni przerzutki należy kręcić ramionami mechanizmu korbowego.
•
Jeżeli zmiana przełożeń nie wydaje się być płynna, należy skontaktować się z punktem sprzedaży, aby uzyskać pomoc.
•
Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia ani pogorszenia działania wynikających z normalnego użytkowania i starzenia się.
Montaż na rowerze i konserwacja:
•
Przed użyciem nasmarować linkę oraz elementy ślizgowe pancerza, aby zapewnić swobodne ślizganie się linki.
•
W celu zapewnienia płynnej pracy stosować odpowiedni pancerz (OT-SP41) i ślizgi (SM-SP17/SP18).
•
Do smarowania linki przerzutki stosuje się smar specjalny. Nie należy stosować smaru wysokiej jakości ani innych środków smarnych. W przeciwnym razie
może dojść do pogorszenia wydajności zmiany przełożeń.
•
Należy zastosować pancerz nieco dłuższy i odstający, nawet w przypadku, gdy kierownica jest skręcona maksymalnie. Ponadto należy sprawdzić, czy
dźwignia przerzutki nie dotyka ramy, gdy kierownica jest maksymalnie skręcona.
•
Jeśli nie daje się przeprowadzić regulacji zmiany przełożeń, sprawdzić, czy haki tylnego trójkąta są ustawione w linii. Sprawdzić również, czy linka jest
nasmarowana oraz czy pancerz nie jest zbyt długi lub zbyt krótki.
•
Wykaz zastosowanych linek
Specjalna linka Zalecany model pancerza
SL-T8000
SL-T6000
SL-M5130
Ø 1,2mm
Przeciwległa
strona
SP41
Ø 4mm
Pancerz SP41
*
Zapoznać się z listą zalecanych końcówek pancerza.
*
Do linki nie mogą przylegać żadne zanieczyszczenia. Jeśli został starty smar z linki, zaleca się nasmarować ją smarem SIS-SP41 (Y04180000).