Konfiguracja funkcji Skanowanie sieciowe
10
d. Wybierz opcję [SMB], a następnie [Zmień ustawienia].
e. Wybierz stan [Stan portu], a następnie [Zmień ustawienia].
f. Wybierz [Włączony], a następnie wybierz [Zapisz].
g. Wybierz [Zamknij], jeżeli wyświetlany jest ekran [Ustawienia portu].
3. Jeżeli planujesz korzystanie z protokołu [FTP] do skanowania sieciowego, włącz port
klienta [FTP] urządzenia.
a. Wybierz [Ustawienia systemu].
b. Wybierz [Ustawienia łączności i sieci].
c. Wybierz [Ustawienia portu].
d. Na ekranie [Ustawienia portu], wybierz [Klient FTP], a następnie
[Zmień ustawienia].
e. Wybierz stan [Stan portu], a następnie [Zmień ustawienia].
f. Wybierz [Włączony], a następnie wybierz [Zapisz].
g. Naciśnij kilkakrotnie [Zamknij], jeżeli wyświetlany jest ekran karty [Narzędzia].
4. Poczekaj kilka sekund, aż usługa Automatyczne kasowanie dokona wylogowania.
5. Jeżeli zmieniono jakiekolwiek ustawienia, urządzenie wykona automatyczne ponowne
uruchomienie w celu zarejestrowania i włączenia nowych ustawień. Po ponownym
uruchomieniu urządzenia wydrukuj Raport konfiguracji w celu potwierdzenia, że porty
s
ą włączone i protokół TCP/IP jest poprawnie skonfigurowany.
Procedury konfiguracji składu oraz tworzenia szablonu.
Szablony mogą zostać utworzone za pomocą usług internetowych CentreWare. Aby
utworzyć i skonfigurować ten szablon za pomocą usług internetowych, należy wykonać
poniższe czynności.
1. Na stacji roboczej otwórz przeglądarkę internetową i wprowadź w polu [Adres] lub
[Lokalizacja] adres IP urządzenia. Następnie naciśnij [Enter].
2. Kliknij kartę [Właściwości].
3. Kliknij folder plików [Usługi].
4. Kliknij folder plików [Skanowanie sieciowe].
5. Kliknij [Ustawienie składu plików]
6. Kliknij [Edytuj] dla [Domyślne przeznaczenie plików].
7. Wprowadź odpowiednie informacje zawierające nazwę składu, adres IP serwera
docelowego lub nazwę hosta, ścieżkę dokumentu oraz, w razie potrzeby, nazwę
logowania i hasło. Pamiętaj, że po wprowadzeniu w ustawieniach składu nazwy
logowania „anonymous”, wprowadzony musi zostać równie
ż kod.
8. Kliknij [Zastosuj], aby zapisać zmiany. Po kliknięciu [Zastosuj] należy, w razie
potrzeby, wprowadzić nazwę użytkownika (domyślnie „11111”) oraz kod
(domyślnie „x-admin”).
9. Kliknij kartę [Skanuj] na górze ekranu usług internetowych CentreWare w celu
stworzenia nowego szablonu.
10. W polu [Nazwa szablonu] wpisz nazwę nowego szablonu i opcjonalnie wypełnij pola
[Opis] i [Właściciel].
11. Kliknij [Dodaj], aby utworzyć nowy szablon.
12. Kliknij [Edytuj] dla [Miejsca docelowe plików].
13. Wybierz sposób katalogowania z rozwijanej listy. Uwaga: można po prostu
zaakceptować sposób domyślny (Zmień nazwę nowego pliku).