SwissVoice ePure Instrukcja obsługi

Kategoria
Telefony
Typ
Instrukcja obsługi
ePure Accessories
12 ePure Accessories
ePure Accessories
Uwaga:
Więcej informacji znajdziecie Państwo w Instrukcji Obsługi telefonu ePure.
Ustawienia języka
Naciśnij , wybierz
Personal set
i naciśnij OK.
Wybierz
Language z listy za pomocą przycisku nawigacyjnego π/ i naciśnij
OK.
Wybierz żądany język i naciśnij OK.
Logowanie dodatkowej słuchawki
Logowanie słuchawki na stacji bazowej(stacja bazowa powinna być podłączona do
zasialania):
1. Zanim zalogujemy słuchawkę na stacji bazowej, musimy ją wylogować z jej
oryginalnej stacji bazowej:
Naciśnij , wybierz
Ust. zaawans.
i naciśnij OK.
• Wybierz
Wyloguj i naciśnij OK.
Aparat zapyta o podanie kodu PIN. Wprowadź kod PIN (domyślnie jest to 0000) i
naciśnij OK.
• Naciśnij ponownie OK aby zatwierdzić.
W tym momencie słuchawka została wylogowana z jej macierzystej stacji bazowej.
2. Przygotowanie stacji bazowej do zalogowania dodatkowej słuchawki (stacja
bazowa musi być podłączona do zasilania):
Aby zalogować nową słuchawkę należy najpierw wprowadzić stację bazową w stan
logowania poprzez przyciśnięcie i przytrzymanie przez około 10 sekund przycisku
paging pod stacją bazową.
Następnie przechodzimy do procedury opisanej poniżej.
Każda nowa słuchawka nie jest zalogowana do stacji bazowej.
Aby dodatkowa słuchawka mogła zostać użyta musi zostać zalogowana do
stacji bazowej.
Aby zalogować nową słuchawkę należy najpierw wprowadzić stację bazową
w stan logowania poprzez przyciśnięcie i przytrzymanie przez około 5
sekund przycisku paging pod stacją bazową. Następnie przechodzimy do
procedury opisanej poniżej.
ePure Accessories
ePure Accessories 13
3. Logowanie dodatkowej słuchawki:
Naciśnij , wybierz
Ust. zaawans.
i naciśnij OK.
• Wybierz
Logowanie
, i naciśnij OK.
• Wybierz
Rejestr Bazę
oraz za pomocą przycisków (od 1 do 4) wybierz żądaną
stację bazową (domyślnie jest to baza 1). Słuchawka wyszuka wybraną stację
bazową (na ekranie pojawi się napis „szukanie”).
W momencie, gdy stacja bazowa zostanie znaleziona należy wprowadzić kod PIN
(fabrycznie są to 0000) i potwierdzić OK.
Jeśli procedura logowania przebiegnie pomyślnie, słuchawka wyda z siebie krótki
dźwięk oraz zostanie nadany jej kolejny wolny numer.
Od momentu wprowadzenia stacji bazowej w stan logowania mamy minutę na
przeprowadzenie całej procedury.
Dla każdej nowej słuchawki należy przeprowadzić każdorazowo podaną procedurę.
Jeśli logowanie nie zakończy się pomyślnie to:
Wypnij zasilacz z gniazda elektrycznego oraz wyjmij baterię z komory słuchawki.
Powtórz ponownie procedurę logowania.
Recykling (utylizacja)
Jeśli przestaniesz używać telefonu i zechcesz się go pozbyć, pamiętaj że nie
wolno wyrzucać go do tradycyjnego kosza na śmieci. Prosimy o odniesienie go
do punktu zbiórki odpadów elektrycznych i elektronicznych w Twojej gminie
(dzielnicy), gdzie zostanie przyjęty nieodpłatnie. Symbol widniejący
na produkcie, w instrukcji obsługi i/lub na opakowaniu określa sposób jego
utylizacji.
Wszystkie podzespoły aparatu Swissvoice ePure należy utylizować w sposób
przyjazny dla środowiska naturalnego.
Niektóre elementy, z których wykonany jest aparat, można ponownie wykorzystać w
procesie recyklingu, zmniejszając tym samym ilość szkodliwych odpadów. Więcej
informacji na ten temat dostępnych jest w Internecie pod hasłem recykling.
Postępowanie ze zużytymi akumulatorami
Zgodnie z prawem również zużyte akumulatorki należy wyrzucać do odpowiednio
oznakowanych pojemników (nie wolno wyrzucać ich do zwykłego kosza na śmieci).
Każdy z akumulatorów ma odpowiedni symbol na etykiecie. Przypominamy, że w apa-
racie Swissvoice ePure można stosować wyłącznie akumulator typu Li-Ion – 3,7V
(litowo-jonowy).
ePure Accessories
14 ePure Accessories
Warunki gwarancji
Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za zakup naszego produktu. Urządzenia firmy Swissvoice są zapro-
jektowane i wyprodukowane według najnowszych technologii, reprezentują
europejskie standardy jakości i niezawodności oraz oferują najwyższą funkcjonalność i
niepowtarzalną stylistykę. Przed rozpoczęciem korzystania ze sprzętu należy
zapoznać się z procedurami instalacji oraz warunkami eksploatacyjnymi urządzenia
szczegółowo opisanymi w jego Instrukcji Obsługi. W przypadku jakichkolwiek pro-
blemów prosimy o zwrócenie się do Autoryzowanego Serwisu firmy Swissvoice pod
numerem telefonu 801 800 308. Nasi konsultanci służą Państwu pomocą w zakresie
porad technicznych i eksploatacyjnych oraz realizacji uprawnień gwarancyjnych.
Warunki gwarancji
Swissvoice S.A. zwana dalej jako „Swissvoice” udziela niniejszym kupującemu
gwarancji na urządzenie, opisane szczegółowo w fakturze oraz Karcie Gwarancyjnej,
co do jego dobrej jakości i wykonania. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące począwszy
od daty odbioru urządzenia, potwierdzonej podpisem i pieczęcią sprzedawcy, zaś
gwarancja zostaje udzielona zgodnie z wymienionymi niżej warunkami. Do uznania
roszczenia gwarancyjnego w imieniu Swissvoice w Polsce uprawniony jest wyłącznie
Autoryzowany Serwis Swissvoice zwany dalej „Autoryzowanym Serwisem”.
§ 1 Zakres gwarancji
1. Gwarancja dotyczy uszkodzeń urządzeń i oprogramowania. Wraz z niniejszą
gwarancją Swissvoice potwierdza, iż urządzenie jest wolne od wad zarówno
tkwiących w materiale jak i związanych z niewłaściwym jego wykonaniem (wady
powstałe z przyczyny tkwiącej w produkcie), które mogłyby pogarszać lub zakłócać
działanie urządzenia w stosunku do danych zawartych w Instrukcji Obsługi
dołączonej w momencie jego nabycia.
2. Postępowanie gwarancyjne jest przeprowadzane w taki sposób, że zgodnie z
decyzją Swissvoice, urządzenie lub jego poszczególne części zostaną wymienione
lub naprawione.
3. Kupującemu przysługuje wymiana urządzenia na nowe, jeżeli:
- w okresie gwarancji Autoryzowany Serwis dokona trzech napraw gwarancyjnych,
a urządzenie nadal będzie wykazywało wady, które uniemożliwiają jego
użytkowanie zgodne z przeznaczeniem,
- Autoryzowany Serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady nie jest możliwe.
4. Własność wymienionych na nowe części zamiennych przysługuje Swissvoice bez
zwrotu ich wartości.
5. Firma Swissvoice zobowiązana jest wywiązać się z obowiązków wynikających z
gwarancji w terminie 21 (dwudziestu jeden) dni roboczych, a w wyjątkowych
przypadkach, w szczególności związanych z koniecznością sprowadzenia
niezbędnych części z zagranicy, w terminie do 31 (trzydziestu jeden) dni
roboczych.
6. W przypadku uznania roszczeń reklamacyjnych koszty materiałów i robocizny
(materiały dostarczone przez Swissvoice oraz robocizna wykonana przez Swiss-
voice) ponoszone są przez Swissvoice.
§ 2 Okres gwarancji
1. Okres gwarancji rozpoczyna się począwszy od dnia wydania kupującemu
urządzenia przez sprzedawcę (data sprzedaży wpisana na karcie gwarancyjnej
musi być zgodna z datą faktury/paragonu). Wszystkie roszczenia gwarancyjne
zostaną rozpatrzone pod warunkiem, że zostaną zgłoszone w okresie gwarancji w
formie pisemnej, telefonicznej bądź mailowej do Swissvoice. Okres gwarancji dla
sprzętu kończy się z upływem 24 miesięcy licząc od dnia wydania urządzenia.
§ 3 Postępowanie gwarancyjne
1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji, obowiązany jest
skontaktować się ze sprzedawcą w celu dokonania diagnostyki (zarówno Klient jak
i Sprzedawca powinni korzystać z pomocy telefonicznej konsultanta Swissvoice
pod numerem Infolinii 801 800 308). Zgłoszenia reklamacji oraz uzgodnienia
optymalnego sposobu przekazania urządzenia do naprawy dokonuje sprzedawca
bądź klient u konsultanta Autoryzowanego Serwisu pod numerem Infolinii
801 800 308.
Autoryzowany Serwis Swissvoice
Infolinia: 801 800 308
tel. 22 351 28 33, faks: 22 351 28 34
(poniedziałek-piątek 8.30-16.30)
UWAGA! Dane Autoryzowanego Serwisu Swissvoice mogą ulegać zmianom
dlatego najbardziej aktualne dane są zawsze dostępne na stronie internetowej
www.swissvoice.net
2. W wypadku uznania roszczeń reklamacyjnych koszty związane z transportem
urządzenia od i do kupującego i ubezpieczeniem ponosi Swissvoice.
3. Do uznania roszczenia gwarancyjnego w imieniu Swissvoice uprawniony jest w
Polsce wyłącznie Autoryzowany Serwis.
4. Z zastrzeżeniem ust.5 roszczenia gwarancyjne zostaną uznane tylko wtedy, jeżeli
urządzenie zostało zapakowane w oryginalne opakowanie producenta oraz jeżeli
została dołączona poprawnie i w całości wypełniona karta gwarancyjna wraz z fak-
turą/paragonem zakupu. Egzemplarz karty gwarancyjnej winien wskazywać
wszystkie niezbędne dane dotyczące daty sprzedaży urządzenia, nazwy i numeru
seryjnego urządzenia oraz dane dotyczące odbiorcy.
5. Jeżeli urządzenie zostanie przesłane do Autoryzowanego Serwisu w innym
opakowaniu niż zostało określone w § 3 ust.4, kupujący ponosi całkowitą
odpowiedzialność za przesłane urządzenie, w szczególności za uszkodzenia
mechaniczne powstałe w transporcie i może zostać w związku z tymi
uszkodzeniami pozbawiony gwarancji na to urządzenie w zakresie spowodowanym
tymi uszkodzeniami.
UWAGA!
Do przesłanego urządzenia należy dołączyć krótki opis stwierdzonego uszkodzenia
w tym: objawy zewnętrzne, środowisko pracy, w jakim się ujawnia, a także czas
ePure Accessories
ePure Accessories 15
ePure Accessories
16 ePure Accessories
pracy, po upływie którego zazwyczaj występuje. Ponadto zaleca się podać
dokładne dane kontaktowe osoby bezpośrednio korzystającej z urządzenia
(telefon, adres) w celu ewentualnej konsultacji co do charakteru uszkodzenia.
§ 4 Wyłączenie gwarancji
1. Gwarancja nie obejmuje przypadków, gdy:
- urządzenie zostało uszkodzone lub zniszczone na skutek działania siły wyższej
lub wpływów środowiska (pożar, powódź, wilgoć, wyładowania atmosferyczne,
przepięcie w sieci telefonicznej lub energetycznej, itp.)
- uszkodzenie spowodowane jest niewłaściwym użytkowaniem urządzenia, w
szczególności w sposób niezgodny z Instrukcją Obsługi;
- urządzenie zostało otwarte lub było naprawiane przez nieautoryzowany punkt
serwisowy lub inną osobę;
- urządzenie wykazuje jakiegokolwiek rodzaju uszkodzenia mechaniczne, zarówno
wewnętrzne jak i zewnętrzne;
- urządzenie było niewłaściwie transportowane i/lub składowane.
2. Gwarancją nie są objęte takie części jak akumulatory, obudowy, przewody oraz
pozostałe elementy posiadające z natury określony czas zużycia, lub innego
rodzaju wyposażenie dodatkowe.
3. Gwarancją nie są objęte czynności należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej
np.: zainstalowanie sprzętu, sprawdzenie działania, logowanie słuchawek,
przypisywanie MSN itp.
4. Ponadto, żadne roszczenia gwarancyjne nie zostaną uznane w przypadku, gdy
urządzenie nie posiada widocznego numeru seryjnego nadanego przez pro-
ducenta.
§ 5 Warunki ogólne
1. Niniejsza gwarancja stanowi podstawę stosunku prawnego między kupującym a
Swissvoice. Prawa i obowiązki stron reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych
w niniejszej gwarancji, a z którymi kupujący obowiązany jest zapoznać się przed
zawarciem umowy kupna urządzenia. Zawarcie umowy kupna jest jednoznaczne z
przyjęciem warunków niniejszej gwarancji.
2. Sądem właściwym dla wszystkich sporów bezpośrednio i pośrednio związanych z
niniejszą gwarancją, w takim zakresie jak jest dozwolone, jest sąd właściwy dla
siedziby Swissvoice w Warszawie.
3. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta
wynikających z niezgodności towaru z umową (Ustawa z dn. 27.07.2002, Dz. U. Nr
141, poz. 1176).
Najbardziej aktualne dane adresowe Autoryzowanego Serwisu produktów Swiss-
voice znajdą Państwo na naszej stronie internetowej www.swissvoice.net lub pod
numerem infolinii 801 800 308.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36

SwissVoice ePure Instrukcja obsługi

Kategoria
Telefony
Typ
Instrukcja obsługi