9 Rozwiązywanie problemów .......................................................................................................................... 93
Samodzielne rozwiązywanie problemów ........................................................................................................... 94
Lista kontrolna rozwiązywania problemów ....................................................................................................... 95
Krok 1: Sprawdzenie, czy produkt jest prawidłowo skonfigurowany .............................................. 95
Krok 2: Sprawdzenie podłączenia przewodów lub jakości połączenia bezprzewodowego
(tylko modele sieciowe) .................................................................................................................... 95
Krok 3: Sprawdzenie, czy świeci się którakolwiek z kontrolek na panelu sterowania .................... 95
Krok 4: Sprawdzenie papieru ............................................................................................................ 96
Krok 5: Sprawdzenie oprogramowania ............................................................................................ 96
Krok 6: Testowanie funkcji drukowania ........................................................................................... 96
Krok 7: Sprawdzenie materiałów eksploatacyjnych ........................................................................ 96
Krok 8: Próba wysłania zlecenia drukowania z komputera ............................................................. 96
Czynniki mające wpływ na wydajność urządzenia ............................................................................................. 97
Przywracanie ustawień domyślnych ................................................................................................................... 98
Interpretacja sygnałów świetlnych na panelu sterowania ................................................................................. 99
Komunikaty alarmów o stanie .......................................................................................................................... 102
Papier jest podawany nieprawidłowo lub zacina się ........................................................................................ 108
Urządzenie nie pobiera papieru ...................................................................................................... 108
Urządzenie pobiera kilka arkuszy papieru ..................................................................................... 108
Zapobieganie zacięciom papieru .................................................................................................... 108
Usuwanie zacięć .............................................................................................................................. 109
Poprawianie jakości druku ................................................................................................................................ 114
Należy pamiętać o ustawieniu odpowiedniego rodzaju papieru w sterowniku drukarki .............. 114
Dostosowywanie ustawień kolorów w sterowniku drukarki ......................................................... 115
Należy używać tylko papieru zgodnego ze specyfikacjami firmy HP ............................................ 116
Drukowanie strony czyszcząc
e
j ...................................................................................................... 117
Kalibrowanie urządzenia w celu wyrównania kolorów .................................................................. 117
Sprawdzanie kaset drukujących ..................................................................................................... 117
Strony nie są drukowane lub drukowanie jest spowolnione ............................................................................ 121
Urządzenie nie drukuje ................................................................................................................... 121
Urządzenie drukuje bardzo wolno. ................................................................................................. 121
Rozwiązywanie problemów z połączeniami ..................................................................................................... 122
Rozwiązywanie problemów związanych z połączeniem bezpośrednim ....................................... 122
Rozwiązywanie problemów z siecią ............................................................................................... 122
Rozwiązywanie problemów z siecią bezprzewodową ...................................................................................... 124
Lista kontrolna konfiguracji łączności bezprzewodowej ............................................................... 124
Po skonfigurowaniu łączności bezprzewodowej urządzenie nie drukuje ..................................... 124
Urządzenie nie drukuje, a na komputerze jest zainstalowane zewnętrzne oprogramowanie
zapory .............................................................................................................................................. 125
Po zmianie miejsca routera bezprzewodowego lub urządzenia połączenie bezprzewodowe
nie działa ......................................................................................................................................... 125
viii PLWW