Polski
91
Gwarancja i wymiana części
Firma Samsung gwarantuje, że ten produkt jest wolny od usterek materiałowych,
konstrukcyjnych i wykonawczych. Gwarancja obowiązuje przez okres jednego roku
od daty zakupu. (Długość okresu gwarancyjnego może się różnić w zależności od
kraju.)
Jeżeli w okresie objętym gwarancją produkt okaże się wadliwy, przy normalnym
użytkowaniu i obsłudze, należy go zwrócić sprzedawcy, u którego zakupiono
produkt lub do autoryzowanego serwisu. Odpowiedzialność rmy Samsung
i wyznaczonej rmy serwisowej ogranicza się do kosztów naprawy i/lub wymiany
urządzenia objętego gwarancją.
Gwarancja jest ograniczona do pierwszego nabywcy.
Uzyskanie odpowiedniego serwisu gwarancyjnego jest możliwe po okazaniu
paragonu lub dowodu zakupu.
Gwarancja traci ważność w przypadku usunięcia z urządzenia numeru seryjnego,
etykiety kodu daty lub etykiety produktu, lub jeśli produkt uległ zycznemu
uszkodzeniu, został nieprawidłowo zainstalowany oraz był modykowany lub
naprawiany przez osoby nieuprawnione.
Niektóre elementy, takie jak baterie i inne akcesoria, nie są objęte gwarancją.
Odpowiedzialność rmy Samsung jest ograniczona do naprawy lub wymiany
produktu, według jej uznania.
Firma Samsung Electronics nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych,
która będzie spowodowana niewłaściwym użytkowaniem słuchawki Bluetooth.
•
•
•
•
•
•