© 2017 myPhone. Wszystkie prawa zastrzeżone. Hammer AXE PRO
16
bezprzewodowych. Sprawdź zasięg sieci. Sprawdź, czy funkcja w urządzeniu
jest uruchomiona, a parametry poprawnie ustawione. Sprawdź poprawność
hasła logowania do sieci Wi-Fi.
• Bluetooth – sprawdź, czy połączenie jest aktywowane i włączona jest
widoczność urządzeń Bluetooth. Upewnij się, że obydwa urządzenia znajdują
się w zasięgu połączenia Bluetooth i czy nie ma pomiędzy nimi przeszkód
zakłócających pracę Bluetooth (ciekawostka – niektóre monitory LCD
pochłaniają fale magnetyczne). Upewnij się, że urządzenia mają dostatecznie
dużo wolnej pamięci w celu wymiany plików. Sprawdź, czy obydwa urządzenia
nie mają włączonego trybu samolotowego, który blokuje pracę Bluetooth, Wi-
Fi, sieci komórkowej.
• Dźwięki – upewnij się, że dźwięk w smartfonie nie jest wyciszony i skontroluj
pozostałe ustawienia dźwięków smartfona. Sprawdź, czy do gniazda minijack
3,5 mm poprawnie podłączona jest (lub nie) wtyczka, którą zakończony jest
przewód. Niektóre końcówki minijack różnią się od pozostałych, to również
może być powód. Wypróbuj inny przewód lub zastosuj przejściówkę.
• Zdjęcia i zrzuty ekranu – sprawdź, czy obiektyw aparatu nie jest czymś
przysłonięty. Sprawdź, czy urządzenie ma wystarczającą ilość wolnej pamięci
na karcie SD lub w pamięci wewnętrznej (w zależności od tego, gdzie
zapisywane są zdjęcia lub zrzuty). Sprawdź poprawność zamontowania karty.
• Mimo, że akumulator jest ładowany, poziom jego naładowania nieustannie
spada – wyłącz wszystkie opcje takie jak Wi-Fi, Bluetooth, Lokalizacja, a
następnie zmniejsz jasność ekranu (te opcje najbardziej zużywają energię z
akumulatora urządzenia), po czym włącz tryb samolotowy w urządzeniu. Te
proste kroki przyspieszają ładowanie akumulatora. Zaleca się ładować
urządzenie za pomocą ładowarki, a nie poprzez port USB w komputerze.
Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z dostawcą urządzenia.
18.2 Obsługa kart pamięci
• Nie wyjmuj karty pamięci, gdy informacje są przenoszone na nią lub
wykorzystywane przez urządzenie. Może to być przyczyną utraty danych lub
uszkodzenia karty, czy też urządzenia.
• Nie należy dotykać styków karty pamięci palcami lub metalowymi
przedmiotami. W razie zabrudzenia należy wytrzeć kartę suchą i miękką
ściereczką.
18.3 Ochrona danych osobowych i ważnych informacji
•
••
• Zalecamy regularne wykonywanie kopii zapasowych ważnych danych.
Producent nie odpowiada za utratę żadnych informacji.
•
••
• Przed sprzedażą lub odstąpieniem urządzenia skasuj wszystkie dane [Menu
aplikacji] > [Ustawienia] > [Kopia i kasowanie danych] > [Ustawienia
fabryczne] > [Resetuj telefon]. W ten sposób możesz zabezpieczyć się przed
dostępem do osobistych informacji ze strony niepowołanych osób.