mothercare Chicco mode booster_0710532 instrukcja

Typ
instrukcja

Ten podręcznik jest również odpowiedni dla

iNstrukcje stosowaNia
P
odstawki Mode do
F
otelika
WAŻNE: PRZED UŻYCIEM NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ
DOKŁADNIE Z NINIEJSZYMI INSTRUKCJAMI, ABY
NIE NARAZIĆ DZIECKA NA NIEBEZPIECZEŃSTWO.
INSTRUKCJE NALEŻY ZACHOWAĆ DO PÓŹNIEJ-
SZYCH KONSULTACJI. DZIECKO MOŻE DOZNAĆ
URAZÓW,WRAZIENIEPRZESTRZEGANIANINIEJ-
SZYCH INSTRUKCJI.
OSTRZEŻENIE: PRZED UŻYCIEM NALEŻY USU-
NĄĆ EWENTUALNE PLASTYKOWE WORECZKI I
WSZYSTKIE ELEMENTY OPAKOWANIA PRODUK-
TU. WSPOMNIANE CZĘŚCI OPAKOWANIA NALEŻY
TRZYMAĆ Z DALEKA OD DZIECI.
OSTRZEŻENIA
• OSTRZEŻENIE: Nie pozostawiać nigdy dziecka bez
nadzoru.
• OSTRZEŻENIE: Stosować zawsze systemy przy-
trzymująceiupewnićsię,czysąpoprawniezamon-
towane.
• OSTRZEŻENIE:Stosowaćzawszesystemmocowa-
niadokrzesłaiupewnićsię,czyzostałprawidłowo
zamontowany.
• OSTRZEŻENIE:Przedużytkowaniemsprawdzićza-
wsze,czynakładkajestzamocowanadokrzesław
bezpiecznyistabilnysposób.
• OSTRZEŻENIE:Nieużywaćnakładkinataboretach
czyławkach.
• OSTRZEŻENIE:Produktnadajesiędladzieci,które
umiejąsamodzielniesiedzieć-wwiekuponiżej3
lat,ociężarzeponiżej15kg.
• Minimalne wymiary krzesła zalecane do użytko-
wanietego wyrobu wynoszą: szerokośćsiedziska
290mm;głębokośćsiedziska320mm;wysokość
oparcia210mm.
• Upewnićsię,czykrzesło,naktórymjestzamonto-
wana nakładkaznajduje się w pozycjiuniemożli-
wiającejdzieckuodepchnięciesięnóżkamiodstołu
lubodinnegoelementu.Mogłobytospowodować
wywróceniekrzesłapodtrzymującegonakładkę.
• Nie używać nakładki, jeżeli jakakolwiek jej część
jestuszkodzona,zerwanalubzagubiona.
• Nie stosować akcesoriów lub części zamiennych
innych,niżdostarczonei/lub zalecane przez pro-
ducenta.
• Niemontowaćnigdynakładkinakrzesłachniesta-
bilnychlubuszkodzonych,nakrzesłachskładanych
lubwyposażonychwoparcianaręce.
• Nie zezwalać, by znakładki korzystałojednocze-
śniekilkorodzieci.
• Przedzamocowaniem nakładkidosiedziskakrze-
sła,należyzawszesprawdzać,czyposadzkaisie-
dziskosąpoziome.Nieużywaćproduktunakrze-
słachstojącychnapochyłejposadzce.
• Niedopuszczać,abyinnedziecibawiłysiębeznad-
zoruwpobliżunakładkinakrzesło.
• Nieinstalowaćproduktunakrzesełkudokarmie-
nia.
• Używanieproduktunapodwyższonychpowierzch-
niachjestniebezpieczne.
• Niepozostawiaćnigdynanakładcemałychprzed-
miotów,któredzieckomogłobypołknąć.
• Nie używać nakładki w pobliżu sznurówdoran
lubbliskookienczyźródełciepła.
• Nie używać nigdy produktu do utrzymywania
dzieckanapowierzchniwodylubjakofotelikado
zabawywbasenie.
• Kiedynieużywasięnakładki,należyjąprzechowy-
waćwmiejscuniedostępnymdladzieci.
• Nie używać nakładki na krzesło bezpośrednio na
podłodze.
• Przedłużone wystawianie produktu na działanie
promieni słonecznych może spowodować prze-
barwieniemateriałów,zktórychzostałwykonany.
Po dłuższym wystawieniu produktu na działanie
wysokiejtemperatury,odczekaćkilkaminutprzed
jegoużytkowaniem.
ELEMENTY SKŁADOWE:
A–Oparcie
B–Siedzisko
C–Pasybezpieczeństwa
D–Tylnepasymocujące
E-Dolnepasymocujące
F–Wyjmowanystolik
G-Guzikdomocowaniastolika
H-Stabilizatorydomocowaniastolika
I-Regulowanenóżki
J–Guzikidoregulacjiwysokości
K–Guzikdoodczepianiaoparcia
L–Wskaźnikiregulacjiwysokości
RADY DOTYCZĄCE CZYSZCZENIA
I KONSERWACJI:
Czyszczenieikonserwacjapowinnybyćprowadzone
wyłącznieprzezosobędorosłą.
Kontrolować okresowo podstawkę do fotelika, aby
wykluczyć ewentualne pęknięcia, uszkodzenia lub
znaleźćbrakująceczęści:wraziepowyższychwadnie
należyużywaćfotelika.
Czyścić plastykoweczęści szmatką zwilżonąw wo-
dzie.
Stolikmożebyćmytywzmywarcedonaczyń.
Czyścićczęściztkaninszmatkązwilżonąwwodzie.
INSTALACJA:
1.Odpiąćdolnepasymocujące(E)zgodniezilustra-
cjąnarysunkunr1;
2.Wyjąćstolik(F)zpodstawkifotelikaodciągającna
zewnątrzodpowiednieuchwytybocznezgodniezry-
sunkiemnr2;
3.Podnieśćoparcie(A)zgodniezrysunkiem3A,blo-
kującjewpozycjipionowejidociskającoparciewdół
zgodniezrysunkiem3B.Kliknięcieoznacza,żeopar-
ciezostałoumieszczonewewłaściwejpozycji.
30
PL
4. Podstawkadofotelika posiada trójpozycyjnąre-
gulacjęwysokości.Wceluwyregulowaniawysokości
siedziska,powyjęciudzieckazpodstawkidofotelika,
należyprzewrócićstrukturęzgodniez rysunkiem 4.
Następniemożnawyregulowaćnóżkę,wysuwającją
nazewnątrzdowybranejpozycji(rysunek5).
Powybraniuwysokości,należyupewnićsię,żenóżka
(I) została właściwie zablokowana, co zostanie po-
twierdzoneprzez specyczne kliknięcie. Należypo-
wtórzyćpowyższąoperację,abywyregulowaćdrugą
nogę.
Aby obniżyć wysokość, należy wcisnąć guzik (J)
umieszczonypobokachsiedziska,przesuwającnogę
wkierunkudowewnątrzstruktury(rysunek6)ażdo
wymaganejpozycji.
OSTRZEŻENIE!:Należyupewnićsięczynogizostały
wyregulowane na takim samym poziomie, aby nie
naruszyćstabilnościpodstawkidofotelika.Sprawdzić
czywskaźnikiregulacjiwysokości(L)sątakiesamena
obunogach.
5.Umieścić fotelik na podstawce (rysunek 7). Przy
stosowaniutego produktu zaleca się, abysiedzisko
posiadałominimalnewymiarywskazanenarysunku
8.Zaczepićtylnepasymocujące(D)przepuszczając
je z tyłu oparcia siedziska zgodnie z rysunkiem 9 i
dolne pasy mocujące (E) przepuszczając je wokół
siedziska zgodnie z rysunkiem 10. Upewnić się, że
urządzeniewygenerujecharakterystycznekliknięcie,
którepotwierdzapoprawnezamocowanieproduktu.
PociągnąćzawolnąkońcówkępasówDiE,abywyre-
gulowaćdługość,właściwienaciągnąćpasyidobrze
przymocowaćfotelikdosiedzenia(rysunek11).
6. Po przymocowaniu fotelika do podstawki i do
oparciasiedzenia,możnaposadzićdzieckownastę-
pującysposób:
a.Odpiąć widełki pasa bezpieczeństwa w trzech
punktach(C)zgodniezrysunkiem12A.
b.Posadzićdziecko napodstawcedofotelika,a na-
stępnie zapiąć pasem bezpieczeństwa. Sprawdzić
czywidełkipasazostałyprzymocowanepoprawnie
(rysunek12B).
7.Zaczepićstolikdopodstawkidofotelikapociągając
nazewnątrzzaodpowiednieuchwytyboczne,mocu-
jącstolikprzypomocyśrodkowegoguzikazaczepo-
wego(G)umieszczonegopoobustronachpodstawki
(patrzrysunek13A/13B).Stabilizatory(H)znajdujące
się po bokach guzika mocującego służą do zagwa-
rantowaniastabilnościstolika.Upewnićsięczystolik
został zaczepiony przynajmniej w jednym punkcie
guzika mocującego i nigdy tylko do stabilizatorów
(rysunek13C).Stółposiadatrójpozycyjnąregulację
(rysunek13D).
ZAMYKANIE I TRANSPORT
8.Wyjąćstolikpociągajączaboczneuchwytyzgod-
niezpunktem2.
9.Wcisnąćguzikodczepienia(K)umieszczonywdol-
nejczęścioparcia,zgodnie z rysunkiem14A,pocią-
gnąćdogóryoparcieAiobniżyćje(rysunek14B)do
pozycjizamknięcia.
10.Przymocowaćstolikdoguzików(H),umieszczając
gozgodniezrysunkiem15wtakisposób,abyzmniej-
szyćmaksymalniewymiaryproduktudotransportu.
11.Zapiąćdolnepasymocujące(E)przepuszczającje
powyżejstolikajaknarysunku16.
12. Można transportować wygodnie podstawkę do
fotelika przy pomocy tylnych pasów (D) jak na ry-
sunku 17. Aby tego dokonać, można wyregulować
odpowiedniodługośćpasa.
WYJMOWANIE CZĘŚCI WYKONANYCH
Z TKANINY
13. Aby wyjąć część oparcia wykonaną z tkani-
ny, należy odczepić od odpowiednich wsporników
gumki umieszczone w tylnej części obicia (rysunek
18A/18B),anastępniewysunąćzestrukturyjęzyczki
mocująceumieszczonewtylnejczęścitkaniny(rysu-
nek19).
14.Abyodczepićczęśćoparciawykonanąztkaniny,
należypostępowaćzgodniezzaleceniamiprzedsta-
wionymiwpunkcie13,umieszczającnajpierwjęzycz-
kimocującewgórnejczęścistrukturyimocującna-
stępniegumkidoodpowiednichwsporników.
15. Aby usunąć obicie siedziska, należy przewrócić
strukturęiodczepićgumkiododpowiednichwspor-
nikówwczęścidolnejsiedziska(rysunek20A/20B).
Następnie należy odłączyć gumki od wsporników
umieszczonych w górnej części siedziska (rysunek
21A/21B).
16.Abydoczepić częśćwykonaną ztkaniny,należy
przeprowadzić czynności opisane w punkcie 14 w
odwrotnejkolejności,zaczepiającnajpierwgumkido
wspornikównasiedziskugórnymimocującpozosta-
łegumkidoodpowiednichzaczepówwdolnejczęści
siedziska. Należy pamiętać o przepuszczeniu pasa
bezpieczeństwaprzezotwórwobiciuztkaniny.
31
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44

mothercare Chicco mode booster_0710532 instrukcja

Typ
instrukcja
Ten podręcznik jest również odpowiedni dla