W tym rozdziale wymieniono najczęściej zadawane pytania dotyczące szczoteczki. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie,
skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w swoim kraju.
Często zadawane pytania
Pytanie Odpowiedź
Dlaczego szczoteczka Sonicare
nie działa?
Może okazać się konieczne naładowanie akumulatora szczoteczki. Ładuj szczoteczkę Sonicare przez co
najmniej 24h. Gniazdo sieciowe może być niesprawne. Zasilanie gniazdek w szafkach z lustrem,
nad umywalkami lub gniazdek do golarek w łazienkach może być odcinane w chwili wyłączenia światła.
Może być konieczne ponowne założenie lub wymiana głowicy.
Dlaczego czuję łaskotanie podczas
stosowania szczoteczki Sonicare?
Stosując po raz pierwszy szczoteczkę Sonicare, możesz odczuwać lekkie łaskotanie/mrowienie.
W miarę przyzwyczajania się do stosowania szczoteczki Sonicare, to odczucie się zmniejsza.
Dlaczego podczas szczotkowania
głowica na chwilę przestaje pracować?
Wynika to z działania funkcji Quadpacer, która przypomina, że należy przejść do kolejnego odcinka jamy
ustnej. Dzięki tej funkcji poświęcasz tyle samo czasu na szczotkowanie wszystkich okolic jamy ustnej
(patrz fragment „Stosowanie szczoteczki Sonicare” w rozdziale „Zalecenia dotyczące szczotkowania”).
Szczoteczka uderza mi o zęby.
Co mogę na to poradzić?
Aby uniknąć tego efektu, trzymaj właściwie ustawioną głowicę czyszczącą, tak aby włosie opierało się pod
niewielkim kątem o brzeg dziąsłowy.
Dlaczego mam wrażenie, że szczoteczka
Sonicare zaczyna działać słabiej?
Może okazać się konieczne naładowanie szczoteczki.
Może być włączona funkcja Easy-start. Wyłącz funkcję Easy-start (patrz rozdział „Funkcje dodatkowe”)
Może być konieczna wymiana głowicy.
Dlaczego mam wrażenie, że moc szczo-
teczki maleje w trakcie szczotkowania?
Być może stosujesz schemat Max Care. W takim przypadku w czasie 3-minutowego cyklu szczotkowania
następują zmiany pomiędzy trybem Clean (Szczotkowanie) i Massage (Masaż). Tryby szczotkowania
i masażu różnią się dźwiękiem i ruchami szczoteczki.
Czy potrzebuję specjalnej ładowarki,
jeśli podróżuję ze szczoteczką Sonicare?
Nie, nie potrzebujesz. Ładowarkę podróżną, ładowarkę luksusową oraz stację dezynfekującą można podłą-
czać do standardowego, obowiązującego na całym świecie napięcia od 100 do 240 V prądu przemienne-
go o częstotliwości 50 lub 60 Hz. Potrzebujesz tylko zwykłego adaptera do gniazda sieciowego.
Dlaczego przycisk spersonalizowanego
szczotkowania nie działa podczas szczot-
kowania?
Być może wybrałeś jeden ze schematów szczotkowania. W takim przypadku przycisk spersonalizowanego
szczotkowania jest nieaktywny (patrz rozdział (patrz rozdział „Używanie szczoteczki Sonicare”).
Dlaczego nie zapala się światło w stacji
dezynfekującej?
Może być konieczne podłączenie stacji dezynfekującej do działającego gniazdka.
Może być konieczne zamknięcie drzwiczek stacji dezynfekującej.
Może być konieczna wymiana żarówki UV (patrz rozdział „Wymiana”).