Vision TC2 Instrukcja obsługi

Kategoria
Adaptery do kabli wideo
Typ
Instrukcja obsługi
POLSKI
33
ZGODNOŚĆ
Produkt opisany w tej instrukcji spełnia
normy określone dyrektywami RoHS
(2002/95/WE) i WEEE (2002/96/WE)
.
Na żądanie są dostępne odnośne
certykaty, w tym również raporty SGS.
Zużyty lub niezdatny do dalszego
użytkowania produkt należy zwróc
w miejscu jego zakupu w celu poddania
go utylizacji.
TECHCONNECT: INSTRUKCJA OBSŁUGI
Gratulujemy wyboru urządzenia Vision TECHCONNECT. Aby móc w pełni wykorzyst
możliwości tego produktu, należy koniecznie przeczytać niniejszą instrukcję obsługi
i używać go wyłącznie zgodnie z zawartymi w niej zaleceniami. Elektroniczna wersja
tej instrukcji i inne informacje są dostępne pod adresem www.visionaudiovisual.com
34
POLSKI
SCHEMAT STYKÓW
Moduł wpinany VGA + Mini Jack:
Uwaga: Przewody synchronizacji pionowej (Vertical Sync) i poziomej (Horizontal Sync)
nie mają standardowo przypisanego koloru, więc w przypadku użycia przewodów innych
niż fabrycznie załączone do modułu Techconnect, identykacja kolorów przewodów
odpowiadających poszczególnym stykom będzie wymagać użycia testera ciągłości
przewodów.
ETYKIETA RODZAJ SYGNAŁU KOLOR PRZEWODU STYK GNIAZDA
RI audio, prawy czerwony
g audio, uziemienie oplot
LE audio, lewy biały
R czerwony czerwony styk 1
Rs czerwony, uziemienie czerwony oplot styk 6
G zielony zielony styk 2
Gs zielony, uziemienie zielony oplot styk 7
B niebieski niebieski styk 3
Bs niebieski, uziemienie niebieski oplot styk 8
H synchronizacja pozioma brązowy styk 13
Syg synchronizacja, uziemienie czarny styk 10+5
V synchronizacja pionowa żółty styk 14
SCL dwukierunkowa transmisja
danych DDC 2B
szary styk 15
SDA synchronizacja danych
DDC 2B
biały styk 12
SH obudowa, uziemienie oplot zewnętrzny oplot
POLSKI
35
Moduł S-Video:
Moduł 3-Phono:
ETYKIETA RODZAJ SYGNAŁU KOLOR PRZEWODU STYK GNIAZDA
Yg (Y) luminancja, uziemienie czarny styk 1
Y Syn (Y) luminancja + synchr. czerwony styk 3
g uziemienie
C chrominancja pomarańczowy styk 4
Cg chrominancja, uziemienie brązowy styk 2
ETYKIETA RODZAJ SYGNAŁU KOLOR PRZEWODU
LE audio, lewy biały
LEg audio, lewy, uziemienie biały oplot
RI audio, prawy czerwony
RIg audio, prawy, uziemienie czerwony oplot
V Composite Video żółty
Vg Composite Video, uziemienie żółty oplot
36
POLSKI
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH
W przypadku natraenia na problem należy zawęzić jego możliwą przyczynę do
konkretnego wadliwego przewodu lub modułu. Jeżeli, na przykład, nie udaje się
wyświetlić sygnału VGA z komputera:
1. Za pomocą krótkiego, 2-metrowego przewodu VGA, połącz projektor z komputerem,
i sprawdź, czy takie bezpośrednie połączenie działa.
2. Odetnij jeden z końców tego samego przewodu, odsłoń końcówki jego żył i podłącz
je do modułu techconnect.
Jeżeli uda s tym razem wyświetlić obraz, problem tkwi w użytym wcześniej długim
przewodzie, należy go więc wymienić na sprawny. Jeżeli obraz nadal jest niedostępny,
to albo przewody zostały podłączone do nieprawidłowych styków, albo wadliwy jest
moduł.
GWARANCJA
Niniejszy produkt jest objęty 2-letnią gwarancją typu Return to Base (naprawa w punkcie
serwisowym), o okresie biegnącym od daty zakupu. Gwarancja ta przysługuje tylko
pierwszemu nabywcy i jest nieprzenośna. W celu uniknięcia nieporozumień, tożsamość
pierwszego nabywcy jest określana na podstawie ewidencji prowadzonej przez wyzna-
czonego dystrybutora w kraju zakupu produktu. Odpowiedzialność producenta i wyzna-
czonego przez niego dostawcy usług serwisowych z tytułu niniejszej gwarancji jest
ograniczona do wysokości kosztu naprawy lub wymiany wadliwego produktu, za wyjątkiem
przypadków poniesionej przez konsumenta śmierci lub obrażeń (dyrektywa 85/374/EWG).
Niniejsza gwarancja chroni nabywcę w zakresie:
• wadliwości dowolnego z wymiennych modułów produktu,
• wadliwości przewodów, jeżeli zostanie to zgłoszone w ciągu 24 godzin od zakupu,
• korozji, o ile zostanie zgłoszona w ciągu 24 godzin od zakupu.
W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy skontaktować się ze
sprzedawcą sprzętu audio-wideo, u którego został on nabyty. Pierwszy nabywca jest
odpowiedzialny za przesłanie produktu do autoryzowanego przez producenta
punktu
serwisowego w celu dokonania naprawy. Producent dołoży starań, aby naprawiony
produkt został zwrócony w ciągu 5 dni roboczych, może to jednak w niektórych
przypadkach nie b wykonalne i jego zwrot naspi wczas później, w najwczniejszym
możliwym terminie. Dążąc do realizacji wytycznych dyrektywy WEEE, producent
preferuje naprawę przez wymianę wadliwych części produktu od wymiany całego
urządzenia na nowe. Niniejsza gwarancja nie chroni konsumenta przed wadami
produktu, spowodowanymi świadomym lub nieświadomym użyciem produktu niezgodnie
z przeznaczeniem, bądź nieprawidłowo przeprowadzoną instalacją. Wady takie
mogą wyniknąć z niezastosowania się do wytycznych zawartych w tej instrukcji.
W takim przypadku właściciel produktu otrzyma możliwość dokonania zapłaty za
wykonawstwo i części, co umożliwi naprawienie sprzętu po standardowych stawkach
stosowanych przez rmę oferującą autoryzowane przez producenta usługi serwisowe.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36

Vision TC2 Instrukcja obsługi

Kategoria
Adaptery do kabli wideo
Typ
Instrukcja obsługi